اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر چالوس خبر داد:

اجرای طرح توانمندسازی افراد در هلال احمر چالوس

لیدخبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر چالوس از اجرای طرح توانمندسازی افراد توسط هلال احمر این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح توانمندسازی افراد در هلال احمر چالوس
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علیرضا شیروانی در مراسم اکرام ایتام با ضیافتی معنوی که با تلاش هیئت حضرت علی‌اکبر این نهاد برگزار شد، اظهار داشت: در این بخش با در اختیار گذاشتن بروشور و سی‌دی‌های آموزشی و آموزش‌های عمومی و تخصصی، در حوزه آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در سیل کلاردشت و حوادث دیگر هلال احمر وارد میدان خدمت‌رسانی و امدادرسانی شده که ین حرکت از سوی ما ستودنی است.
سرپرست جمعیت هلال احمر چالوس با اشاره به فعالیت سه پایگاه امداد و نجات در محور حیاتی کندوان به صورت شبانه‌روزی بیان داشت: در خدمت داوطلبانه شوق، علاقه، همدلی، انگیزه و گذشتی وجود دارد که با هیچ اجر دنیوی قابل مقایسه نیست.  
این مسئول اعضای جمعیت هلال احمر را نماد واقعی عشق و ایثار خواند  و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس دارای 26 نفر پرسنل، 200 عضو امدادگر در سازمان امداد و نجات، 300 عضو سازمان امور جوانان و 750 عضو سازمان داوطلبان است که در راستای تحقق و اعتلای اصول هفتگانه هلال احمر دوشادوش هم تلاش می‌کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر چالوس اذعان داشت: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در هر سه مجموعه امداد و نجات، امور جوانان و داوطلبان نیروهایی دارای سلامت و تعهد هستند.
در پایان این مراسم به 14 نفر از ایتام زیر پوشش بهزیستی و 22 نفر از کسانی که بهترین جمله در مورد هلال احمر را نوشتند جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول