اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سرپرست هلال احمر صورت گرفت؛

تشریح خدمات هلال احمر در نوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر نوشهر به تشریح خدمات امدادگران هلال احمر نوشهر از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه پرداخت.

تشریح خدمات هلال احمر در نوشهر
احمد قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به همنوعان نیازمند در سراسر جهان و در راستای بندهای یک و 7 منشور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مردم مسلمان و روزه‌دار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مردم قحطی زده سومالی به حساب شماره  99999 هلال احمر واریز و کمک‌های غیر نقدی خود (فقط برنج) را به جمعیت هلال احمر نوشهر تحویل دهند.
وی همچنین به اجرای طرح همای رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تاکنون 120 بسته غذایی با ارش 50 میلیون ریال بین افراد مستمند مناطق بخش مرکزی و کجور شهرستان نوشهر توزیع شده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر نوشهر همچنین از برگزاری نخستین دوره انتخابات شورای امدادگران شهرستان نوشهر با حضور 28 تن از امدادگران خبر داد و ابراز داشت: در این انتخابات رضا اسماعیلی و پیام بختیاری به عنوان نمایندگان این شورا معرفی شدند.
وی تصریح کرد: هدف از این انتخابات تعیین نماینده برای انعکاس دیدگاه‌ها و مشکلات امدادگران به استان و ارائه پیشنهادات در راستای نظام پیشنهادات جمعیت هلال احمر استان است.
این مسئول در ادامه به ارائه خدمات این جمعیت در پایگاه امداد و نجات ساحلی سیترا نوشهر اشاره کرد و بیان داشت: از 29 اردیبهشت تا پایان تیرماه سال جاری تعداد 508 نفر به این پایگاه مراجعه کردند که 497 نفر درمان سرپایی شدند و 12 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی اذعان داشت: 155 نفر روز نجاتگر و 129 نفر روز پرسنل ناظر در این پایگاه مستقر هستند و همچنین 62 روز دستگاه آمبولانس در این پایگاه ارائه خدمت کرده است.
قزوینی در پایان شرکت در عملیات امداد و نجات سیل رودبارک کلاردشت، سیل بلده نور، کینس کجور، شرکت در عملیات جستجو و نجات دو مفقود شده در صلاح‌الدین کلا و نجارده، برگزاری یک دوره کلاس آموزشی کمک‌های اولیه 35 ساعته و دوره آموزشی امداد و نجات را از جمله اقدامات اخیر این جمعیت اشاره کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول