اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال توافق با مسئولان هیئت والیبال قم صورت گرفت:

مربی بین‌المللی در راس هلال احمر قم

خبرگزاری فارس: مربی بین‌المللی والیبال کشورمان به عنوان سرمربی تیم والیبال هلال احمر در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

مربی بین‌المللی در راس هلال احمر قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اکنون که بعد از سال‌ها تلاش هیئت والیبال استان قم این است که بتواند در کنار تمام اعضای  فعال در بخش‌ها و کمیته‌های مختلف هیئت خود تیمی قوی را روانه رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور کند، والیبالی‌ها یکی از مربیان برجسته والیبال کشور را نیز در راس کادر فنی تیم هلال احمر قم قرار دادند.
بر همین اساس مسئولان هیئت والیبال استان قم با علیرضا خوشرویی، مربی بین‌المللی والیبال کشورمان به توافق رسیدند تا این مربی که سابقه کار با تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه و بزرگسالان والیبال کشورمان را دارد، هدایت هلال احمر قم در لیگ دسته اول کشور را بر عهده بگیرد.
خوشرویی از کارشناسان فدراسیون والیبال است که سال‌ها در این زمینه و همچنین عرصه استعدادیابی با همکاری هیئت والیبال استان‌های سراسر کشور بازیکنان مستعد، آماده و آینده‌دار را انتخاب و برای شرکت در اردوهای تیم ملی نوجوانان معرفی کرده است.
حضور تیم والیبال اتکاء در قم بین سال‌های 1383 و 1385 آخرین باری بود که طی آن تیمی از قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حضور می‌یافت اما بعد از انتقال اتکاء به تهران، والیبال قم به یک باره با افت شدیدی مواجه شد و در سال‌های اخیر هرگز اتفاق مهم در این رشته ورزشی در شهر مقدس قم رخ نداده است.
در حالی که اولویت اصلی تیمی که قرار است با نام هلال احمر و به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شرکت کند، بازیکنان شاخص بومی هستند، حضور این مربی از خارج از قم نشان می‌دهد که والیبال قم یک قدم در مسیر تحول و حرکت به سمت پیشرفت قدم بر می‌دارد.
علیرضا خوشرویی با توجه به توانمندی در حرفه مربیگری این رشته ورزشی می‌تواند تیمی قوی و منسجم از هلال احمر قم در مسابقات امسال لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بسازد و ممکن است در این تیم در کنار بازیکنان بومی، چند چهره خارج از استان برای تکمیل تیم به قم سفر کنند در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برای تیم هلال احمر قم به میدان رفته و توانمندی‌های والیبال قم را به نمایش بگذارند.
فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با شرکت 12 تیم به شکل دوره ای از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد تا در نهایت دو تیم جواز صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال کشور را به دست بیاورند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول