اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد:

برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: باید برای برگزاری انتخابات مجلس نهم برنامه‌ریزی دقیق و جدی انجام شود.

برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری انتخابات مجلس نهم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در همایش روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران که به همت فرمانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید نسبت به مهاجرت‌های مردم دقت و نظارت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: بعضی مهاجرت‌ها منطقی و قابل قبول و بعضی دیگر مهاجرت‌های کور و کاذب هستند.
کمالی تصریح کرد: باید جلوی مهاجرت‌های کور که کاذب هم هستند گرفته شود و مسئولان مربوطه این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: طرح‌های صنعتی، زودبازده و ... در صورت وجود جمعیت رونق پیدا می‌کند و باید دهیاران و اعضای شورا با حفظ جمعیت در منطقه خود موجب رونق اقتصادی شوند.
کمالی با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در آبان‌ماه سال ‌جاری در سراسر کشور گفت: آمارگیری نفوس و مسکن بزرگترین اقدامی است که هر چند سال یک‌بار انجام می‌شود و همه تصمیم‌گیری‌ها بر اساس آمار جمعیتی گرفته می‌شود.
وی ابراز داشت: مناطق روستایی و شهری که در مسیرهای ترانزیتی قرار دارند، باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه باید در بحث صرفه‌جویی آب در استان بیشتر تلاش کنیم، ابراز داشت: 65 درصد از آب در سطح استان هدر می‌رود و هنوز در بحث کشاورزی نظام آبیاری غرقابی را اجرا می‌کنیم.
وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات مجلس نهم باید برنامه‌ریزی دقیق و جدی انجام شود، افزود: باید همه مسئولان همکاری و مشارکت جدی داشته باشند و زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.
کمالی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده، گفت: اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده بسیار ضعیف است و امام صادق (ع) فرمودند مردم به آنچه نمی‌دانند اعتراض می‌کنند.
وی خطاب به شهرداران، دهیاران و اعضای شورای‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان کرمان گفت: مردم را در جریان کارها و مشکلات بگذارید و از همکاری مردم در کارهای خود استفاده کنید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول