اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

حاشیه‌سازان فتنه 88 در انتخابات مجلس جایی ندارند

خبرگزاری فارس: عضو کمسیون فرهنگی مجلس گفت: برخی از افراد جریان اصلاح‌طلب با توجه به کارنامه سال88 و فعالیتشان در فتنه و نیز جنبش سبز محرومیت‌هایی در انتخابات دارند.

حاشیه‌سازان فتنه 88 در انتخابات مجلس جایی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهروز جعفری صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران به تحلیل مسائل سیاسی کشور پرداخت و بیان داشت: در شرایط کنونی کشور ما در کمال امنیت و آرامش است و در واقع جزء امن‌ترین کشورهای دنیاست که در زمینه‌های مختلف علمی و فنی رو به پیشرفت است.
وی با تـأکید بر هوشیاری مردم در جریان انتخابات پیش‌رو افزود: اکنون کشور ما در آستانه یک تحول جدید در بحث قانون‌گذاری انتخابات مجلس نهم است.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سه جریان اصلاح طلبان، اصولگرایان و جریان انحرافی برای اینکه مجلس را از آن خود کنند به شدت در حال فعالیت هستند.
وی به تشریح فعالیت این سه جریان پرداخت و گفت: برخی از افراد جریان اصلاح‌طلب با توجه به کارنامه سال88 و فعالیتشان در فتنه و نیز جنبش سبز محرومیت‌هایی در انتخابات دارند.

* جریان انحرافی یک جریان حاشیه‌ساز برای دولت است
جعفری ادامه داد: بخش دیگر از اصلاحات که از عوامل فتنه اعلام برائت کرده‌اند و ارزش‌های نظام را قبول دارند چنانچه در قالب تشکل‌های سازنده و سالم فعالیت کنند، فضای انتخاباتی برای آنان آزاد است.
وی همچنین جریان انحرافی را یک جریان حاشیه‌ساز برای دولت و خط خدمتگزاری دانست و گفت: با توجه به فاصله دیدگاهی این جریان با روحانیت و علماء از جایگاه مطلوبی برخوردار نیستند.
عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکنون به منظور حفظ وحدت اصولگرایان، تمام تشکل‌های ده‌گانه اصولگرایان تحت عنوان کمیته 7+8 تحت نظر آیت‌الله مهدوی کنی فعالیت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این کمیته در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها با وحدت رویه با همه تشکل‌های اصولگرا به صورت همسو کاندیداهایی معرفی می‌کنند که مورد قبول نظام هستند.
جعفری در ادامه با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حمایت از خط خدمتگزاری افزود: دفاع از دولت به خاطر توصیه رهبر معظم انقلاب و نیز حفظ گفتمان ولایتمداری و ارزشمداری دولت لازم است.
وی با تأکید بر بصیرت و بیداری مردم از آحاد ملت برای شرکت فعال در انتخابات و تشکیل مجلس قوی و اصولگرا حفظ ارزش‌های انقلاب و حقوق ملّت دعوت کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول