اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شریعتمداری در همایش اساتید بسیجی مطرح کرد:

فعالیت حلقه‌ای از سفارت‌خانه‌های اروپایی برای ایجاد چالش در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: مروز حلقه‌ای از تمام سفارتخانه‌های اروپایی در کشور، محور اصلی فعالیت خود را به انتخابات مجلس نهم به منظور ایجاد چالش امنیتی اختصاص داده‌اند.

فعالیت حلقه‌ای از سفارت‌خانه‌های اروپایی برای ایجاد چالش در انتخابات مجلس
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان خراسان رضوی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در سیزدهمین همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور که از صبح امروز (شنبه) در سالن همایش‌های صدا و سیمای استان خراسان رضوی آغاز به کار کرده است به 4 جریان فعال و در صحنه اشاره کرد و گفت: امروز حلقه‌ای از تمام سفارتخانه‌های اروپایی در کشور، محور اصلی فعالیت خود را به انتخابات مجلس نهم به منظور ایجاد چالش امنیتی اختصاص داده‌اند.

وی افزود: این جریان پیوند بسیار نزدیکی با عناصر، جریان فتنه و برخی از مدعیان اصلاح طلبی دارد.

شریعتمداری با بیان اینکه این جریان از کانال دیگری به حلقه انحرافی متصل است، خاطرنشان کرد: جریان دیگری که امروز در صحنه فعال هستند، جریان اصولگرا است. مدعیان اصلاحات امیدی به موفقیت در انتخابات مجلس ندارند و تلاش آنها تفرقه در بین اصولگرایان است و بر روی کسانی که به نوعی از جریان اصولگرایی فاصله گرفته‌اند، حساسند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در ادامه تصریح کرد: ‌امروزه برخی افراد مواضع دوپهلو میگیرند که سخنان آنان غالباً تیتر روزنامه‌های زنجیره‌ای در داخل کشور و رسانه‌های معاند در خارج از کشور است.

وی با بیان اینکه محور اصلی جریان‌های معاند حرکت به سوی اختلاف افکنی در میان اصولگرایان و سیاه نمایی فعالیت‌های نظام اسلام است، تأکید کرد: امروزه برخی از مقالات برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای از روی سایت‌هایی همانند بیبیسی و رادیو فردا برداشته میشود و فقط نام نویسندگان مقالات تغییر پیدا میکند.

شریعتمداری با بیان اینکه این جریان‌ها برای رسیدن به اهداف خود عجله دارند، افزود: هنگامی که هدی صابر درگذشت همان شب سایت بیبیسی با عجله تمام اعلام کرد هدی صابر یک زن خانه‌دار بود که زیر شکنجه جان باخت.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال میشود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول