اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آیت‌الله عبداللهی در گفت‌وگو با فارس:

تلاش دشمن برای ایجاد چالش در انتخابات مجلس نهم از هم‌اکنون مشهود است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:تلاش دشمن برای ایجاد چالش در انتخابات مجلس نهم از هم‌اکنون مشهود است.

تلاش دشمن برای ایجاد چالش در انتخابات مجلس نهم از هم‌اکنون مشهود است
آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه استکبار جهانی و کسانی که مخالف اقتدار و حاکمیت نظام ما هستند همواره از فرصت‌ها استفاده کرده و عقب‌نشینی نمیکنند، اظهار داشت: کسانی که زمینه‌های فتنه‌گری سال 88 را فراهم کردند طبعاً دوباره میخواهند از این فرصت سوء استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخابات را یک فرصت برای کشور دانست و تصریح کرد: انتخابات همیشه مظهر وحدت و اقتدار ما بوده از این رو همیشه تلاش دشمن ایجاد خلل در آن است؛ از این رو نباید به فتنه‌گران اجازه سوء‌استفاده از انتخابات آینده مجلس را داد.

وی بر همین اساس به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "نباید اجازه دهیم دشمنان انتخابات را به چالش برای امنیت کشور تبدیل کنند" اشاره و اضافه کرد: این هشدار ما را متوجه این موضوع میکند که نباید تصور کنیم چون فتنه 88 را پشت سر گذاشته‌ایم دیگر فتنه‌گران از شرایط استفاده نمیکنند بلکه باید در این زمینه بسیار هوشیار بود.

آیت‌الله عبداللهی بر همین اساس به زمینه‌ها و فرصت‌های رقابتی اشاره کرد و گفت: استکبار تلاش میکند تا به وسیله عوامل داخلی رقابت‌های سالم را به رقابت‌های ناسالم تبدیل و از سوژه‌هایی استفاده ‌کند تا در وحدت و یکپارچگی ما اخلال ایجاد شود.

قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه افراد، گروه‌ها و جمعیت‌ها باید هوشیار باشند که دشمن بیدار است، خاطر نشان کرد: مبادا به طور ناخودآگاه تحت تأثیر عوامل خارجی قرار بگیریم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول