اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت‌الاسلام غصنفرآبادی در گفت‌وگو با فارس:

ایجاد «تنازع قدرت» از برنامه‌های دشمن برای انتخابات مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم در مجلس، ایجاد تنازع قدرت در کشور را از برنامه دشمن برای انتخابات مجلس نهم دانست و راهکار مقابله با این ترفند را انسجام نیروهای اصولگرا، خدوم و ارزشی عنوان کرد.

ایجاد «تنازع قدرت» از برنامه‌های دشمن برای انتخابات مجلس نهم است
حجت‌الاسلام موسی غصنفرآبادی نماینده مردم بم و نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌های دشمن برای انتخابات مجلس نهم گفت: دشمن با ترفندهای مختلف قصد دارد که ضمن نفوذ به همه نهادهای مهم و کلیدی کشور، بر آنها مسلط شود؛ دشمن چنین اقدامی را پیش از این هم در کشورمان انجام داده و در دوران مجلس ششم و ریاست‌جمهوری خاتمی، سکولاریسم را در برخی نهادها حاکم کرده بود.

وی افزود: یکی از ترفندهای دشمن در زمان انتخابات، قهر و آشتی است چرا که بر اساس این ترفند، دشمنان قصد دارند مجوز ورود نااهلان را به انتخابات بگیرند، ترفندی که بر اساس آن ممکن است پروژه‌های تحریم انتخابات و آشتی ملی هم مطرح شود.

نماینده مردم بم در مجلس اضافه کرد: برای دشمنان نظام و انقلاب در انتخابات مجلس نهم مبنا این است که اصولگرایان و مسئولان خدوم نظام قدرت‌طلب جلوه داده شده و آن دسته از افرادی که تفکرات سکولار دارند را حلاٌل مشکلات و خادم ملت ایران معرفی کنند.

غضنفرآبادی ادامه داد: بر اساس همین پروژه، دشمنان قصد دارند که ضمن زیر سؤال بردن اقدامات نیروهای خدوم، یک روز دولت را ناکارآمد جلوه داده و روز دیگر با مطرح کردن مشکلات اقتصادی دروغین مردم را تحریک کرده و با این روش به نظام ضربه بزنند.

وی در ادامه این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: ایجاد تنازع قدرت در کشور از برنامه‌های دشمن برای انتخابات مجلس نهم است تا بر اساس آن به راحتی بتواند به مراکز و نهادهای مهم مثل مجلس شورای اسلامی نفوذ کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس راهکار مقابله با توطئه جدید دشمنان اسلام را انسجام نیروهای اصولگرای خدوم عنوان کرد و گفت: وقتی نیروهای ارزشی وارد میدان میشوند، قطعاً دشمنان ناامید خواهند شد اما باید در مقابله با این برنامه دشمن هوشیارانه عمل کرد.

غضنفرآبادی در پایان تصریح کرد: دلسوزان نظام و محورهای وحدت باید به نیروهای انقلابی کمک کنند البته مسئولان موظفند که ضمن خنثیسازی توطئه‌ها، این ترفندها را به مردم و مسئولان هم معرفی کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول