اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد:

اختتامیه رزمایش ذوالفقار 90 با حضور سردار احمدی‌مقدم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اختتامیه رزمایش ذوالفقار 90 در استان کرمان با حضور سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا برگزار می‌شود.

اختتامیه رزمایش ذوالفقار 90 با حضور سردار احمدی‌مقدم
سردار حسین چناریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اهداف سفر یک‌روزه فرمانده ناجا به کرمان اظهار داشت: نیروی انتظامی برنامه‌های نظارت تخصصی و بازرسی‌های سالانه‌ای دارد که توسط رده‌های تخصصی نیرو از استان‌ها در ارتبا‌ط‌ با تحقق اهداف و برنامه‌‌های انتظامی و امنیتی انجام می‌شود.
وی افزود: نخستین هدف سفر فرماندهی نیروی انتظامی کشور حضور در جلسه جمع‌بندی نظارت تخصصی سالانه فرماندهی انتظامی استان کرمان است.
چناریان با اشاره به دیگر اهداف سفر سردار احمدی مقدم به استان کرمان، تصریح کرد: با توجه به اینکه چندین رزمایش را در سطح استان برگزار کردیم، جلسه جمع‌بندی این رزمایش برگزار و نمایشگاه دستاوردهای آن‌ها در حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور در مرکز آموزشی شهید باهنر برپا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سردار احمدی مقدم در سفر فردا به کرمان بازدید و بررسی از مجتمع‌های خدمات رفاهی را در دستور کار دارند که احداث این مجتمع‌ها از سیاست‌های کاری نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این مجتمع‌ها برای افزایش سطح معیشت کارکنان نیروی انتظامی ساخته شدند که فرمانده انتظامی کشور از این‌ها بازدید می‌کند و حضور ایشان موجب تسریع در ادامه پیشرفت‌ها و کارایی این مجتمع‌ها می‌شود.
چناریان بیان داشت: با اقدامات و کارکردهایی که در مجموعه نیروی انتظامی استان انجام شده، کرمان جزو سه یا چهار استان برتر در کشور از نظر پیشرفت‌ها، اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی است و فردا با حضور سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: انجام این سفر و برگزاری جلسات مختلف موجب بررسی موانع و مشکلات استان و همچنین موجب تقویت و افزایش سطح توان و تجهیزات نیروی انتظامی در استان کرمان است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول