اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی همدان خبر داد:

اجرای رزمایش مشترک و عملیات حجمی در ملایر

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از اجرای رزمایش مشترک و عملیات حجمی در ملایر خبر داد.

اجرای رزمایش مشترک و عملیات حجمی در ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سرهنگ حاجی‌محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: دومین مرحله از عملیات حجمی و رزمایش مشترک نیروی انتظامی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ملایر با رمز "یا فاطمه زهرا(س)" در سه مرحله شامل شناسایی، پنهان و آشکار انجام می‌شود.
وی هدف از اجرای عملیات حجمی و مشترک را جمع‌آوری تجهیزات و گیرنده‌های ماهواره‌ای، برخورد قانونی با افراد شرور و راکبان موتورسیکلت مزاحم و همچنین برخورد با مفاسد اخلاقی و بدپوششی، تقویت و توسعه امنیت شهروندان است که مرحله شناسایی آن به مدت یک ماه به طول انجامید.
جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: این عملیات حجمی با همکاری پلیس اطلاعات و یگان ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی استان در کنار مجموعه نیروهای شهرستان اجرا شد.
وی بیان داشت: با توجه به شعار فرماندهی انتظامی استان با عنوان بهبود مستمر اهداف مورد نظر در این عملیات محقق شد و این روند تا ارتقای مطلوب امنیت اجتماعی، دستگیری اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی، برخورد با مزاحمان نوامیس و مظاهر علنی فساد و همچنین دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد.
وی مهمترین اقدامات انجام شده را جمع‌آوری و توقیف 100 دستگاه ماهواره، توقیف یک هزار و 300 کیلو مواد مخدر از نوع گراس، توقیف چهار کیلو سایر مواد مخدر، 176 عدد پایپ شیشه‌ای مخصوص مواد مخدر، 20 عدد حلقه وافور، چهار قبضه سلاح و 95 قبضه سلاح است.
مهدیان‌نسب همچنین از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، دستگیری 20 نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، دستگیری 13 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز، 30 نفر اراذل و اوباش و... خبر داد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول