اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

مسئولان برای المپیک اولویت‌بندی کنند

بنا: حمایت کنید؛ فدراسیون کشتی تنهاست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: فدراسیون کشتی تنهاست و نیاز به حمایت مسئولان ورزش دارد.

بنا: حمایت کنید؛ فدراسیون کشتی تنهاست
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد بنا در پایان بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات جهانی ابتدا به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم و سپس امیدواریم به یکی از سکوهای جهانی برسیم. می‌دانم سر مسئولان در وزارتخانه ورزش وجوانان بسیار شلوغ است، چرا که تمام رشته‌ها از آنها امکانات می‌خواهند.

وی با بیان اینکه کشتی قسمتی از جامعه ما است، ادامه داد: با توجه به انتظاری که از رشته‌های مدال‌آور در المپیک داریم از هم‌اکنون باید اولویت‌بندی کنیم. چند رشته هستند که می‌توانند در المپیک برای ایران افتخار‌آفرینی کنند و بهتر است که به این رشته‌ها بیشتر توجه شود.

بنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای عدالت عنوان کرد: امیدوارم در جامعه ورزش هم عدالت برای کشتی برقرار شود. از طرف تمام جامعه کشتی این قول را می‌دهم که پرچم جمهوری اسلامی ایران در بالاترین نقطه قرار دهم. البته تمام این مسائل احتیاج به حمایت دارد. فدراسیون کشتی تنهاست و از مسئولان می‌خواهیم در مدت زمان باقی مانده تا مسابقات المپیک شرایط را برای کشتی‌گیران آماده کنند. فاصله تیم‌ها کم است و برای کسب مدال مسئولان باید همه‌جانبه از ما حمایت کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول