اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

در گفت و گو با فارس

اسفندیاری‌فر: کشتی فرنگی نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شاید خیلی‌ها فکر کنند نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر هستیم و وضعیت مناسبی نداریم، اما مطمئن باشید نتایج بهتری می‌گیریم.

اسفندیاری‌فر: کشتی فرنگی نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می‌گیرد
ایرج اسفندیاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره شرایط فرنگی‌کاران در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی ترکیه گفت: شرایط خوبی داریم و کارهایی که باید طبق برنامه انجام می‌دادیم، انجام شده است. مسابقات در ترکیه شرایط خاصی دارد و با توجه به اینکه گزینشی المپیک است قطعا مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم به خصوص اینکه 2 نفری را که مدال طلا گرفتند در این رقابت‌ها در اختیار نداریم. شرایط تیم به‌گونه‌ای است که برخی نفرات ما برای نخستین بار است که در جهانی بزرگسالان به میدان می‌روند. با توجه به شناختی که از نفرات خودمان و حریفان آنها داریم امیدواریم تیم دگرگون شده ما نتایج خوبی بگیرد و انتظارات کادر فنی از بچه‌ها برآورده شود و با نمایش خوب خود به آنچه استحقاق دارند برسند.

مربی تیم ملی فرنگی افزود: شاید خیلی‌ها فکر کنند نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر هستیم و وضعیت مناسبی نداریم، اما مطمئن باشید با توجه به شناختی که از بچه‌ها داریم نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می‌گیریم. شرایط مسابقات به خصوص اینکه گزیشنی المپیک است بسیار حساس است. امتیازات در کشتی فرنگی پخش می‌شود و تمام کشورها به خصوص اروپایی‌ها مدعی هستند. اگر اسیر حوادث نشویم و بچه‌ها خودشان باشند می‌توانیم به رفتن روی سکو امیدوار باشیم.
اسفندیاری‌فر درباره شرایط عبدولی و اخلاقی گفت: عبدولی باید حواسش را بیشتر جمع کند و اشتباه نکند چون مسابقات جهانی جای اشتباه کردن نیست. اخلاقی هم شرایط مناسبی دارد و تجربه مدال جهانی را دارد. تمام فرنگی‌کاران مدعی هستند و باید برای رسیدن به مدال تلاش کنند.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک 2012 لندن 20 تا 23 شهریور ماه در استانبول برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول