اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی هیچ موقع به حقش نرسیده است

کاوه: رسیدگی به کشتی کم، اما توقعات بالا است

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رسیدگی به کشتی کم، اما توقعات بالا است که امیدواریم این نواقص برطرف شود.

کاوه: رسیدگی به کشتی کم، اما توقعات بالا است
محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره بازدید وزیر ورزش و امور جوانان از اردوی تیم‌های ملی کشتی گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که در راس مدیران ورزش کشور داشتیم کار خوبی بود که انجام شده و روحیه خوبی هم به کشتی‌یگران داد. رسیدگی به کشتی کم، اما توقعات بالا است که امیدواریم این نواقص برطرف شود.

وی ادامه داد: وزیر از نزدیک با مشکلات بچه‌ها و فدراسیون کشتی آشنا شد. البته از همه مهم‌تر از این به بعد شروع می‌شود که باید برای رفع این مشکلات اقدام شود. باید با برطرف کردن نقاط ضعف و اقدام سریع با پشتیبانی از فدراسیون کشتی و توقعی که کشتی‌گیران دارند شرایط برای موفقیت در المپیک فراهم شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره تعیین جوایز برای جهانی و قول وزیر گفت: کار خوبی بود که در آستانه رقابت‌های جهانی انجام شد. کشتی هیچ موقع به حقش با توجه به زحمتی که می‌کشد نرسیده است. البته در زمان علی سعیدلو پاداش‌های خوبی برای ورزشکاران در نظر گرفته شد که خوب بود و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول