اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگ‌ترین واحد صنعتی نایین کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی بزرگ‌ترین واحد صنعتی نایین کلنگ‌زنی شد.

بزرگ‌ترین واحد صنعتی نایین کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در حاشیه آیین کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین واحد صنعتی نایین اظهار داشت: مجموعه کارخانجات بیستون شهر بافران متشکل از کارخانه‌های کاشی، سنگ مصنوعی، لعاب‌سازی، تولید رنگ‌دانه‌های صنعتی و مقواسازی است.
حسین حسنیبافرانی ادامه داد: این کارخانجات در زمان بهره‌برداری کامل برای حدود یک‌هزار و 200 نفر به صورت مستقیم و برای 5 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: این کارخانجات در زمینی به مساحت 30 هکتار در چند فاز مختلف با زیربنای ۸ هکتار احداث می‌شود.
وی اضافه کرد: فاز نخست این کارخانه که تولید کاشی است با سرمایه اولیه 400 میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی 450 نفر در طول مدت 18ماه اجرایی می‌شود.
حسنی افزود: فاز نخست این کارخانه که ساخت کارخانه کاشی است، ظرفیت تولید 28 هزار متر‌مربع کاشی در روز و 8 میلیون متر‌مربع را به صورت سالانه دارد.
وی تصریح کرد: این مجموعه که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های طراحی شده در ناحیه صنعتی شهر بافران و حتی شهرستان نایین است، علاوه بر معضل بیکاری، سبب رونق و پویایی اقتصادی منطقه می‌شود.
وی بیان داشت: ناحیه صنعتی شهر بافران، پس از تبدیل بافران به شهر با پیگیریهای بسیار مصوب شد و در نخستین اقدام کلنگ بزرگ‌ترین کارخانه شهرستان نایین در آن به زمین زده شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول