اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

جلسه اخوت اعضای نمایندگی ولیفقیه در بسیج برگزار شد

خبرگزاری فارس: اولین جلسه اخوت کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در سالجاری صبح امروز در سالن جلسات این نمایندگی برگزار شد.

جلسه اخوت اعضای نمایندگی ولیفقیه در بسیج برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام کدخدایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای اولین جلسه اخوت کارکنان نمایندگی ولی فقیه در بسیج در سالجاری  با بیان حدیثی از امام سجاد (ع) گفت: انسان موجودی اجتماعی است و به دور از اجتماع نمیتواند زندگی داشته باشد و منقطع از دیگر افراد جامعه به حیات ادامه دهد به خصوص اینکه انسان موحد و مومن و معتقد به آیین الهی باید برنامه منظمی برای تعالی و تکامل خود اشته باشد و بتواند از نظر اجتماعی حقوق دیگران را محترم بشمارد و رعایت کند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر بخواهیم برای تعالی روحی و معنوی و کسب فضائل از مکتب امامان (ع) درس بگیرم صرفا اکتفا به این نکنیم که دوست آن است که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی بلکه گیرد دست دوست را در همه ابعاد دینداری تعالی بخش روحی و معنوی، از بین بردن ضعف همدیگر با موعظه و تذکر و نصحیت تسری ببخشیم چرا که جبرئیل زمانی که از جانب خداوند بر پیامبر (ص) نازل میشوید، از او میخواهد که جبرائیل مرا موعظه کند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در مکتب اسلام باید فرا بگیرم که حافظ و ناشر فضائل و کمالات باشیم و در همین راستا تمامی معاونت نمایندگی مانند عقیدتی در تعمیق معرفت دینی، سیاسی در بصیرت بخشی و جریان شناسی و نظارت و تایید صلاحیت در جهت تاییدیه مکتبی و اخلاقی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی و دینی تلاش دارند و از این جهت کلیه کارکنان نمایندگی باید در جهت کسب و ترویج و نشر فضایل مهارت لازم را داشته و این نقش را به نحوه شایسته انجام دهند.
 
در ادامه این جلسه سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دوم شعبان سال جاری مقام معظم رهبری مسیر سپاه را مشخص کردند، مبتنی بر اینکه سپاه دو عمل بیرونی و درونی دارد که عمل درونی شامل شایستگی های پاسداری که اگر پیاده شود درون سپاه به کمال رسیده و آماده میشود تا بیرون سپاه را نیز به کمال برسد. چرا که پاسداران اگر درون خود را معنوی و الهی کنند در آن صورت خواهند توانست بر محیط بیرون تاثیر بگذارند. 
 
طهماسبی تاکید کرد: ماموریت اصلی ما نقشی آفرینی در ماموریت درونی سپاه است و تک تک اعضای سپاه و نمایندگی باید برنامه ریزی برای ماموریت درونی داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: اخوت و صمیمت تشریفاتی نیست و صمیمیت با ظاهر به وجود نمیآید چرا که اخوت باید از درون ما سرچشمه بگیرد و قطعا رفتارهای نیک در نزدیک کردن دل‌ها به هم موثر خواهد بود.
 
وی در پایان تصریح کرد: انتظار این است که شجاعانه و به دور از تشریفات و با محبت و صمیمت و یک دلی از مسائل فردی خارج شویم و تعامل و ارتباط صحیح را با مجموعه داخل و بیرون برقرار کنیم تا تصورات دیگران از مجموعه صحیح و ارتباطات شکل بگیرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول