اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته؛

مسابقات ورزشی وقف در بخش خواهران پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اجرایی دومین جشنواره ورزشی وقف با عنوان جام ولایت گفت: شب گذشته مسابقات ورزشی وقف با عنوان جام ولایت در بخش خواهران پایان یافت و بانوان برگزیده در رشته‌های ورزشی مختلف مشخص شده‌‌اند.

مسابقات ورزشی وقف در بخش خواهران پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا سادات میران شامگاه گذشته در مراسم اختتامیه این مسابقات در بخش خواهران اظهار داشت: جشنواره ورزشی وقف با عنوان جام ولایت از روز گذشته در دو بخش خواهران و برادران آغاز شد و مسابقات ورزشی ویژه بانوان شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره شب گذشته به پایان رسید.
وی به رشته‌های ورزشی ویژه بانوان در این جشنواره ورزشی اشاره کرد و افزود: این مسابقات در بخش بانوان در پنج رشته ورزشی  شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی، تنیس روی میز و دو و میدانی آغاز شد و بانوان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.
مسئول کمیته اجرایی دومین جشنواره ورزشی وقف تصریح کرد: در حال حاضر بازی‌های ورزشی بانوان کارمند و پایان یافته و  مراسم اختتامیه آن هم پس از نماز مغرب و عشا برگزار میشود.
وی به مقام‌های برتر خواهران در رشته‌های ورزشی این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: در بخش آمادگی جسمانی در رده سنی 18 تا 24 سال خانم‌ها پریسا آریان‌نژاد از فارس مقام نخست، نوشین خراسانی از حوزه مرکزی مقام دوم و سمانه جلیلی از سمنان مقام سوم را کسب کرده‌اند.
میران تاکید کرد: در این بخش در رده سنی 25 تا 34 سال خانم‌ها فرشته کارگر از مازندران مقام نخست، لیلا کمال آبادی از سازمان مرکزی مقام دوم و لیا سید محمدی از کردستان مقام سوم و در گروه سنی بالای 35 سال فرحناز شریعت مقام نخست از فارس، مهناز ورمزیار مقام دوم از تهران و ناهید یوسف‌زاده از حوزه مرکزی مقام سوم را به دست آورده‌اند.
وی به مسابقات بانوان در رشته ورزشی پینگ‌پنگ و مقام‌های برتر در این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: خانم‌ها فاطمه وثوقی از حوزه مرکزی مقام نخست، زهرا مختاری از حوزه مرکزی مقام دوم و فاطمه پرنده از اصفهان مقام سوم را کسب کرده است.
مسئول کمیته اجرایی دومین جشنواره ورزشی وقف با اشاره به اینکه بانوان برتر در دیگر رشته‌های این جشنواره متعاقبا اعلام میشود، گفت: در حال حاضر این دوره از مسابقات ویژه بانوان شرکت‌کننده پایان یافته است و دیگر افراد برگزیده در این جشنواره پس از جمع‌بندی اطلاعات آنها اعلام میشود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول