اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

کاهش 20 درصدی زمان تعمیرات اساسی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش 20 درصدی زمان تعمیرات اساسی در پارس جنوبی خبر داد.

کاهش 20 درصدی زمان تعمیرات اساسی در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پیمان قصور در بازدید از روند اجرای تعمیرات اساسی فازهای 4 و 5 پارس جنوبی اظهار داشت: تامین گاز مردم بویژه در فصل زمستان از مهم‌ترین اولویت‌های مجتمع گازی است و تمام کارکنان و مدیران پارس جنوبی برای رسیدن به این امر مهم تلاش دارند.
وی افزود: تعمیرات اساسی و پیشگیرانه به منظور آمادگی کامل فازها در تابستان امسال آغاز شده و هم‌اکنون نیز در پالایشگاه سوم ادامه دارد.
رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی فاز 5 و4 خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه فازهای 4و5 طبق برنامه از یک شهریور شروع و تا 4 مهر ماه ادامه دارد.
قصور، مدت زمان انجام تعمیرات فاز 4 را 16 روز دانست و اظهار داشت: از 16 شهریور تا 4 مهرماه نیز تعمیرات اساسی فاز 5 انجام میشود.
رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم با اشاره به عملیات پیگ‌رانی فاز 4 نیز گفت: بر اساس هماهنگی با شرکت نفت و گاز پارس، عملیات پیگ‌رانی خط لوله زیر دریایی از صبح روز 31 تیر ماه با ارسال پیگ از سکو آغاز شد و با دریافت پیگ در پالایشگاه در عصر همان روز به پایان رسید.
وی بیان داشت: بلافاصله بعد از دریافت پیگ شروع به کاهش گاز ورودی کردیم و از ساعت 15 روز یکم شهریور تعمیرات اساسی آغاز شد.
قصور از کاهش 20 درصدی زمان تعمیرات اساسی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: تلاش میکنیم زمان انجام تعمیرات اساسی را 20 درصد کاهش دهیم و همه کارکنان مصمم هستند بخش عمده کارها را به صورت فشرده انجام دهند. وی یادآور شد: در بازه تعمیرات اساسی سه روز برای توقف کامل پالایشگاه در نظر گرفته شده که یکسری فعالیت‌های مشترک بین فازی در این بازه صورت میگیرد.
این مسئول عنوان داشت: فعالیت‌های تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم در تمام واحدهای پروسسی و برخی واحدهای یوتیلیتی صورت میگیرد که اهم آنها تعویض مولکولارسیوهای ترین 2 و 4 ، بازرسی دام‌های فلر فاز 4، بازرسی دهانه فلر فاز 5 ، بازرسی DSO separator هر دو فاز بعلاوه تعمیرات پیشگیرانه ابزار دقیق و برق است.
قصور اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش بینظیر همه کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی برای پیشرفت امور و افزایش بهره‌وری هستیم و امیدوار هستیم در این زمینه به موفقیت لازم برسیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول