اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

توسعه فازهای پارس جنوبی شتاب قابل ‌قبولی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: توسعه فازهای پارس جنوبی شتاب قابل‌قبولی دارد.

توسعه فازهای پارس جنوبی شتاب قابل ‌قبولی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، موسی سوری در بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی اظهار داشت: تکمیل فازهای در دست احداث و راه‌اندازی به موقع طرح‌های توسعه‌ای از مهم‌ترین اولویت‌های صنعت نفت است و تلاش گسترده‌ای در این زمینه در حال انجام است.
وی افزود: توسعه فازهای پارس جنوبی شتاب قابل‌قبولی به خود گرفته و بالاتر از حد انتظارات به سمت جلو در حرکت هستیم.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تاکید بر لزوم کار شبانه‌روزی خاطرنشان کرد: زمان برای تحقق اهداف بلند نظام و اعتلای صنعت نفت در میدان گازی پارس جنوبی محدود است به گونه‌ای که حتی 24 ساعت کار شبانه‌روزی نیز زمان اندکی است.
سوری تصریح کرد: برای سبقت از رقبای خود در حوزه‌ها و میدان‌های مشترک نفت و گاز باید تلاش‌ها و حضور موثر و مثبت خود در پروژه‌های عظیم صنعت نفت در حوزه‌های یاد شده را بیشتر کنیم.
وی با بیان اینکه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای در دست ساخت پارس جنوبی در هفته جاری اعلام خواهد شد اذعان داشت: سفر مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی به منطقه ویژه پارس نشان داد که معظم‌له بر کار و تلاش جهادگونه در عرصه‌های مختلف صنعت نفت به ویژه در حوزه عملیاتی پارس جنوبی تاکید فراوان دارند؛ از این رو تمام مدیران، کارشناسان و کارکنان صنعت نفت کشور، کمر همت به توسعه و اعتلای نظام و صنعت نفت کشور ببندند و هیچ گاه احساس خستگی نکنند.
این مسئول یادآور شد: تزریق روحیه جهادگونه با حضور مهندس قاسمی در راس صنعت نفت در پارس جنوبی بیشتر شده و به طور قطع این روحیه موجب حرکت و پویایی بیشتر و توسعه میدان عظیم پارس جنوبی خواهد شد.
سوری اضافه کرد: تلاش داریم بیشتر فازها را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم و در این راستا از تمام دلسوزان صنعت نفت و همه مسئولان انتظار همراهی و همکاری داریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول