اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز:

هیئت‌های ورزشی تبریز همسو با سایر هیئت‌ها حرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان تبریز همسو با هیئت‌های ورزشی استان حرکت می‌کنند.

هیئت‌های ورزشی تبریز همسو با سایر هیئت‌ها حرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، حبیب ستوده‌نژاد در سومین نشست روسای هیئت‌های ورزشی و ادارات تابعه ورزش و جوانان شهرستان تبریز اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی شهرستان تبریز در مقابل هیئت‌های استان نیستند و همسو با آنان در راه تعالی ورزش استان و شهرستان تبریز حرکت می‌کنند.
وی در ادامه افزود: 40 هیئت ورزشی در شهرستان تبریز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و انتخاب دبیران هیئت‌های ورزشی استان به سمت رئیس هیئت ورزش‌های شهرستان تبریز نقطه عطف برای ورزش شهرستان تبریز بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در ادامه در خصوص نیازهای ورزش شهرستان تبریز گفت: ورزش همگانی در شهرستان تبریز از جایگاه خوبی برخوردار است و گام‌های اساسی و خوبی با همکاری شهرداری‌ها و ادارات برداشته شده است و باید برای توسعه ورزش قهرمانی و افزایش سرانه ورزشی تلاش کرد.
ستوده‌نژاد در این نشست خواستار توجه هیئت‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به ورزش قهرمانی و قهرمان‌پروری شد.
سومین نشست روسای هیئت‌های ورزشی و ادارات تابعه ورزش و جوانان شهرستان تبریز با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان بخش‌های تابعه شهرستان تبریز و هیئت‌های ورزشی شهرستان تبریز و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با ارائه گزارش هیئت‌های ورزشی برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول