اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد سرشماری قلعه‌گنج خبر داد:

همکاری 310 نفر در طرح سرشماری قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی ستاد طرح سرشماری شهرستان قلعه‌گنج گفت: تاکنون تعداد 310 نفر متقاضی با تحصیلات مختلف از دیپلم تا لیسانس برای شرکت در طرح سرشماری در شهرستان قلعه‌گنج ثبت‌نام کرده‌اند.

همکاری 310 نفر در طرح سرشماری قلعه‌گنج
علی چهاردانگه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: سرشماری همه افراد یک کشور، ثبت برخی از خصوصیات افراد و مشخصات مسکن به طور جداگانه و دقیق موجب تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی بهتر در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.
وی با بیان عملکرد این ستاد در قلعه‌گنج در این زمینه افزود: ثبت‌نام متقاضیان برای همکاری در طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان از تاریخ 20 مردادماه تا 10 شهریورماه اطلاع‌رسانی همگانی در سایت مربوطه انجام شده است.
چهاردانگه تصریح کرد: تاکنون تعداد 310 نفر متقاضی با تحصیلات مختلف از دیپلم تا لیسانس برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به مراحل پالایش و گزینش آمارگیران ابراز داشت: اولویت با افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ترجیحا مرد، بومی و باسابقه کارکرد در طرح سرشماری و آمار است.
چهاردانگه بیان داشت: با توجه به شرایط و ضوابط تعریف شده، پس از طی مراحل و دوره‌های لازم و کسب مهارت‌ها تعداد 77 نفر از آن‌ها برای همکاری در سرشماری انتخاب می‌شوند.
وی گفت: داوطلبان علاوه بر شرایط مطرح شده، باید از شرایط جسمانی مناسب برای اجرای عملیات میدانی نیز برخوردار باشند.
چهاردانگه خاطرنشان کرد: نخستین مرحله در سرشماری نفوس و مسکن سال 90، یکم مردادماه با تشکیل جلسه مدیران اجرای سرشماری شهرستان‌ها و توجیه موضوع سرشماری در استان آغاز شد.
وی در بیان عملکرد فرمانداری قلعه‌گنج نسبت به مراحل طرح عنوان کرد: فرمانداری در مراحل مختلف شامل فراخوان و تبلیغات برای ثبت‌نام متقاضیان، تشکیل شورای اداری شهرستان، اجرای تبلیغات محیطی در شهرستان، واحد گزینش و پالایش نیروها و اجرای عملیات میدانی برنامه‌ریزی انجام داده است.
معاون اجرایی طرح سرشماری شهرستان قلعه‌گنج ابراز داشت: برگزاری مسابقات دانش‌آموزی، گردهمایی اعضای شوراهای شهر، روستاها و دهیاران و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه مراحل بازشماری، بازبینی، ارائه مستندات و گزارش نهایی طبق برنامه زمان‌بندی به پایان می‌رسد، افزود: اجرای عملیات میدانی و سرشماری از دوم آبان‌ماه همزمان با تمام کشور آغاز و به یاری خداوند و تلاش دست‌اندرکاران در تاریخ 22 آبان‌ماه به پایان می‌رسد.
چهاردانگه سرشماری آمار نفوس و مسکن در هر پنج سال را شاخصه توسعه خواند و تصریح کرد: مردم قلعه‌گنج این بار نیز مانند همیشه در این صحنه حضور فعالی می‌یابند.
وی ابراز داشت: خانواده‌ها باید در ارائه دقیق آمار نهایت تلاش خود را انجام دهند تا در توسعه شهرستان بتوان خدماتی شایان را به این منطقه گسیل داشت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول