اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح سرشماری رفسنجان خبر داد:

برگزاری طرح سرشماری رفسنجان با 392 نیرو

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان رفسنجان گفت: طرح سرشماری نفوس و مسکن 90 شهرستان رفسنجان با مشارکت 392 نفر برگزار می‌شود.

برگزاری طرح سرشماری رفسنجان با 392 نیرو
محمدرضا حسینی‌اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: طرح سرشماری نفوس و مسکن 90 شهرستان رفسنجان با مشارکت 392 نفر برگزار می‌شود.
حسینی‌اسماعیلی خاطرنشان کرد: طرح سرشماری نفوس و مسکن سال جاری این شهرستان با همکاری 206 آمارگیر، 55 بازبین، دو معاون فنی و 15 کارشناس آموزش برگزار می‌شود.
وی افزود: کلاس‌های آموزشی برای تمام شرکت‌کنندگان از 18 مهرماه به مدت 10 روز برگزار می‌‌شود.
حسینی‌اسماعیلی تصریح کرد: تعهد کاری و ایمان قلبی در اشخاص و وظیفه‌ای که به آنها محول می‌شود، سبب بهتر شدن و نتیجه‌بخش بودن آن وظیفه است.
وی با توجه به حساسیت کار آمارگیری گفت: اعلام دقیق آمار و حساسیت نسبت به این امر به ویژه مأموران سرشماری و بازبین‌ها که در حقیقت امین و رازدار اسرار مردم هستند و برای برنامه‌ریزی‌های کشور، استان و شهرستان اهمیت و کمک فراوانی دارد.
حسینی‌اسماعیلی بیان داشت: در گذشته هر 10 سال یک بار آمارگیری انجام می‌گرفت اما در حال حاضر با توجه به رشد جمعیت و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها هر پنج سال یک‌بار انجام می‌شود.
وی بیان کرد: بودجه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولت براساس آمار دقیقی که از طریق استانداری به وزارت کشور اعلام می‌شود، انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول