اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد تاکید کرد:

همکاری مردم برای اجرای دقیق سرشماری

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد با تاکید بر اهمیت اجرای دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: مردم برای اجرای دقیق این طرح با مسئولان و مجریان طرح همکاری کنند.

همکاری مردم برای اجرای دقیق سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای دقیق سرشماری نفوس و مسکن به مسئولان برنامه‌ریز کشور کمک میکند تا با شناخت از ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی، اقدام به برنامه‌ریزی در عرصه‌های مختلف کنند.
وی افزود: اجرای دقیق سرشماری عمـومی نفوس و مسکن یکی از عمده‌تـرین راه‌های شناخت کشورها از نظر ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی برای برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های ملی و منطقه‌ای است.
سیفی خاطرنشان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سال 1335 تا سال 1385 هر 10 سال یک‌بار در کشور اجرا شده است اما از سال 1385 بر اساس مصوبه هیئت دولت، از این پس هر پنج سال یک‌بار اجرا خواهد شد.
فرماندار یزد هدف از سرشماری عمومی نفوس و مسکن را شمارش همه افراد یک کشور و ثبت برخی از خصوصیات افراد همچنین گردآوری اطلاعاتی درباره مسکن خانوارها و تسهیلات آن دانست.
سیفی ادامه داد: در شهرستان یزد 724 نفر در این طرح برای ثبت اطلاعات مردم شرکت خواهند کرد.
وی تاکید کرد: افرادی که تمایل به همکاری در اجرای این طرح دارند می‌توانند از طریق سایت مرکز آمار ایران به نشانی www.amar.org.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
سیفی عنوان کرد: باید در راستای حضور حداکثری به نحو مطلوب با بازگو کردن اهمیت آن در سطح شهرستان اطلاع‌رسانی صحیح صورت گیرد.
وی تأکید کرد: لازمه یک برنامه‌ریزی موفق، داشتن آمار و اطلاعات دقیق و به موقع است که این امر در گرو همکاری مردم با مسئولان دولتی است.
سیفی خاطرنشان کرد: سرشماری نفوس و مسکن در استان یزد همزمان با سراسر کشور از دوم آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا بیست و سوم این ماه ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول