اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد البرز در دیدار با خبرنگاران فارس:

ولایت‌مداری و حفظ اتحاد رمز موفقیت انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی ولایت‌مداری و حفظ اتحاد و همدلی مردم است.

ولایت‌مداری و حفظ اتحاد رمز موفقیت انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج مدیران و خبرنگاران دفتر این خبرگزاری در البرز ظهر امروز با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار مریم ابراهیمیان سرپرست فارس در استان البرز گزارشی از عملکرد خبرگزاری از ابتدای راه‌اندازی در سال 84 تا به امروز به قادر آشنا ارائه کرد.
به گفته ابراهیمیان، سرپرستی خبرگزاری فارس در استان البرز که در ابتدا تحت عنوان غرب استان تهران فعالیت میکرد، تاکنون در راستای اهداف و برنامه‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و حراست از آرمان‌های اسلام و انقلاب و حرکت در مسیر ولایت را وظیفه و افتخار خود میداند.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی برای ضربه‌زدن به منافع ملت ایران هم دست شده و روزانه توطئه‌های مختلفی را علیه میهن اسلامی ما به اجرا میگذارند، خبرگزاری فارس تلاش دارد تا در راستای آگاه‌سازی افکار عمومی، اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) و همچنین رهبری عظیم‌الشان انقلاب را برای نسل‌های سوم و چهارم به درستی تبیین کند.
این روزنامه‌نگار انتشار صحیح، همراه با دقت و سرعت، صادقانه و در راستای حفظ و حراست از منافع مردم و کشور را از اهداف سرپرستی خبرگزاری فارس در استان البرز توصیف کرد و گفت: افتخار فارس این است که حامی ایثارگران و مورد تایید خانواده معظم شهدا و جانبازان است.
ابراهیمیان تاکید کرد: در شرایط فعلی انتظار از مدیران دستگاه‌های مختلف به ویژه متولیان امور فرهنگی استان البرز این است که ضمن تعامل مثبت با رسانه‌ها، شرایط فعالیت مناسب خبرنگاران را فراهم کنند.
وی در پایان از حمایت‌های اداره کل ارشاد استان البرز از فعالیت آزاد و صادقانه رسانه‌های این استان تقدیر و تشکر کرد.

* رسانه‌ها اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند
در این دیدار قادر آشنا مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی تاکید کرد: خبرگزاری فارس در راستای اهداف کلان انقلاب و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب حرکت میکند و رویکرد کلی این خبرگزاری مثبت و ارزشی است.
وی با اشاره به اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل (ره) همواره بر حفظ حرمت مردم تاکید داشته و در این میان برای معظم‌له تفاوتی میان افراد وجود نداشت.
آشنا گفت: رسانه‌ها باید با پیروی از تعالیم امام (ره) از انتقادهای غیر مصلحانه و همچنین ورود به زندگی خصوصی افراد و بازی کردن با آبروی آنها خودداری کنند.
این مسئول فرهنگی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تاکید فرموده‌اند، اظهاراتی که آبروی افراد را خدشه‌دار کرده و در شرایط حساس فعلی موجب تفرقه و جدایی میشود،‌ به صلاح اسلام و انقلاب نیست.
آشنا تاکید کرد: بنابراین وقتی ما خود را ولایت‌مدار و پیرو رهبری میدانیم باید دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب را در گفتار و رفتار خود لحاظ کرده و در راستای رهنمودهای معظم‌له حرکت کنیم.

*عدالت‌مداری و ولایت‌محوری دو ویژگی مهم دولت است
وی در ادامه عدالت‌مداری و ولایت‌محوری را دو ویژگی مهم دولت‌های نهم و دهم توصیف کرد و گفت: دولت مصمم به خدمتگزاری بیمنت به مردم است و در این راه کوتاهی نخواهد کرد.
آشنا افزود: با اتحاد و همدلی حول محور ولایت‌ میتوانیم مشکلات را برطرف کرده و جوانان امروز ایران اسلامی نیز مانند روزهای نخست انقلاب برای فداکاری و ایثار آماده هستند.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه به وظایف رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب بارها خطر تهاجم فرهنگی را به مردم و مسئولان هشدار‌ داده و همه ما باید خود را برای مقابله با این شبیخون بیرحمانه آماده نگاه داریم.
آشنا تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور بیش از گذشته نیازمند آرامش،‌ وحدت و همدلی و ترویج عدالت است و رسانه‌ها برای تحقق این اهداف نقش و وظیفه مهمی بر عهده دارند.
وی در پایان گفت: ملت ایران دست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب برنداشته و تا پای جان حامی ولایت هستند.
در این دیدار راهکارهای گسترش همکاریهای اداره کل ارشاد استان البرز با دفتر خبرگزاری فارس در استان فوق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول