اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمین:

نقشه‌های دشمن به برکت ولایت نقش برآب شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خمین گفت: به برکت ولایت تمام نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شده است.

نقشه‌های دشمن به برکت ولایت نقش برآب شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت الاسلام سید‌علی حسینی ‌در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سید عبدالحسین موسوی‌نژاد و جمعی از لشکر 17 علی بن ابیطالب ‌که به دست گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسیدند، شهادت را یکی از راه‌های رسیدن به کمال دانست و اظهار کرد: به فرموده رسول اکرم(ص) یکی از راه‌های رسیدن به کمال جهاد در راه خداست.
‌وی افزود: کسانی که در راه خداوند جهاد می‌کنند و در این راه چه مجروح شوند و چه شهید، خداوند به آنان اجر عظیمی عنایت می‌کند.
‌حسینی با اشاره به جمله شهید نظر می‌کند به وجه الله بیان کرد: یکی از ویژگی‌های شهدا این است که خداوند برای آنان تجلی پیدا می‌کند که سرمایه با ارزش خود را که جان شیرینشان است را تقدیم می‌کنند.
‌وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهدا این است که خداوند به آنان مقام شفاعت عنایت می‌کند.
‌امام جمعه خمین افزود: پیشرفت‌های روز به روز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌های پاک این شهدای عزیز است که لرزه بر اندام استکبار انداخته است.
‌وی عنوان کرد: به برکت خون شهدا و رهبری‌های پیامبر‌گونه مقام عظمای ولایت دشمن با استفاده از تمام ترفندها نتوانسته با انقلاب ما مقابله کند و امروز برای اینکه جوانان ما را از ما بگیرد از سه محور اختلاف، ترویج فساد و توزیع مواد مخدر وارد معرکه شده است که در این سه محور هم نمی‌تواند غلطی بکند.
‌امام جمعه خمین مشکلات کشورهای منطقه را نبود یک رهبر عادل و شجاع دانست و اظهار کرد: وجود ‌مقام معظم رهبری یک نعمت عظیم الهی است که خداوند بر ما منت نهاده و عنایت فرموده است و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
‌حسینی تصریح کرد: ایران به برکت خون شهدا و و رهبری مقام معظم رهبری مقتدر‌تر از همیشه شده است.
وی با اشاره به فتنه 88 و جریان انحرافی گفت: تا زمانی که کشتی انقلاب به ناخدایی مقام معظم رهبری به راه خود ادامه‌ می‌دهد و تا زمانی که ملت با بصیرت ایران پشتیبان این انقلاب هستند، فتنه‌ها ادامه دارد و باید ملت شریف ایران با بصیرت کامل و با در مد نظر قرار دادن معیارهای انقلاب که همان پیروی از ولایت و ادامه دادن راه امام و شهداست از این انقلاب محافظت کنند.
‌حسینی در ادامه اظهار داشت: شهید سید‌عبدالحسین موسوی‌نژاد در زمان فتنه 88 بنا بر وظیفه شرعی خود از حریم ولایت به خوبی دفاع کرد و در این راه زحمات زیادی را متحمل شد و خداوند نیز پاداش خوبی به وی عنایت فرمود.
‌این مراسم به همت پیروان قرآن و عترت شهرستان ازنا و در مسجد روستای گلیجرد از توابع بخش جاپلق این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ج20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول