اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی شهرستان فیروزکوه خبر داد:

شناسایی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان فیروزکوه از شناسایی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه این شهرستان خبر داد.

شناسایی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه فیروزکوه
عبدالله بطنی که دبیری کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی شهرستان فیروزکوه را نیز بر عهده دارد، امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با تشریح اقدامات اجرایی صورت پذیرفته در قالب کارگروه صادرات غیرنفتی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: تشکیل جلسه این کارگروه برای بررسی مشکلات حوزه صادرات غیرنفتی شهرستان فیروزکوه و تشویق و ترغیب افراد سرمایه‏گذار در این بخش صورت گرفته است.
وی همچنین بازدید از کارخانه‌های تولیدی صادراتی و رفع مشکلات آن‌ها در قالب کارگروه صادرات غیرنفتی شهرستان فیروزکوه، توجه به تولیدات صادراتی استاندارد و قابل رقابت، برگزاری دوره‌های آموزشی برای صادرکنندگان شهرستان فیروزکوه به منظور استانداردسازی در امر صادرات، شناسایی صادرکنندگان نمونه و تجلیل و حمایت از آن‌ها و کمک به حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان در نمایشگاه‌های معتبر را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این کارگروه برشمرد.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان فیروزکوه از برگزاری جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی شهرستان فیروزکوه با 14 مصوبه خبر داد و گفت: تاکنون از این تعداد، چهار مصوبه اجرایی شده و بقیه در دست اقدام است.
بطنی به بازدید از کارخانه‌های تولیدی صادراتی و شناسایی تنگناها و مطرح کردن مشکلات در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی شهرستان فیروزکوه به منظور رفع مشکلات موجود، تشکیل گروه مشاوره‌ای صادرات غیرنفتی شهرستان فیروزکوه توسط کارشناسان معرفی شده به وسیله اعضای کارگروه، برگزاری کلاس‌های آموزشی به همت اداره بازرگانی شهرستان فیروزکوه برای صادرکنندگان این شهرستان به منظور ارتقای سطح اطلاعات تولیدکنندگان کالاهای صادراتی اشاره کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول