اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شوشتر در مجلس:

توسعه شوشتر نیازمند نگاه ویژه و ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: توسعه همه جانبه شهرستان شوشتر نیازمند نگاهی ویژه و ملی در تخصیص اعتبارات است.

توسعه شوشتر نیازمند نگاه ویژه و ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی ظهر امروز پس از مراسم افتتاح پل شطیط در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه مناطق محروم در دولت نهم بسیار شتاب گرفته است و در مناطقی مانند شوشتر شرایط بسیار متحول شده است.
وی با اشاره به نظام تخصیص اعتبارات در خوزستان گفت: باید تلاش کرد به مناطق محرومی مانند شوشتر توجه ویژه‌ای شود و در این باره باید فرا محلی و ملی در بخش اعتبارات نگاه کرد.
سادات ابراهیمی شوشتر را پایتخت و مرکز ایالت خوزستان در گذشته نه چندان دور معرفی کرد و افزود: در شرایط کنونی گرد غربت و محرومیت بر چهره شوشتر نشسته است و باید تلاش کرد تا این محرومیت از شوشتر برطرف شود و در این باره مدیران ملی باید توجه ویژه‌ای کنند.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شوشتر نه تنها یک شهر بلکه یک تمدن است که استان خوزستان به آن افتخار می‌کند و باید برای افزایش این تفاخر به شوشتر توجه کرد.
وی با گلایه از شرایط موجود میراث فرهنگی این شهرستان تاکید کرد: شرایط کنونی در میراث فرهنگی شهرستان شوشتر عدم توجه به آثار تاریخی سبب شده است تا آثار ملی و جهانی شوشتر روز به روز در شرایط ویرانی قرار بگیرند.
سادات ابراهیمی با تاکید بر اینکه در بخش کشاورزی شوشتر تحولی ایجاد شده است، افزود: تبدیل آبیاری غرق آبی به تحت فشار در شهید مدرس، شعیبیه، بخش مرکزی، کیارس و... سبب ایجاد تحول‌های زیرساختی شده است.
وی تاکید کرد: همه روستاهای شهرستان شوشتر مشکل آب شرب دارند و این شرایط مردم را رنج می‌دهد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول