اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پل بند قیر؛

جاده شوشتر ـ اهواز 4 بانده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شوشتر از اتمام مراحل چهار بانده کردن اتوبان شوشتر به اهواز تا پل بندقیر خبر داد و گفت: این مهم تا آینده نزدیک محقق می‌شود.

جاده شوشتر ـ اهواز 4 بانده می‌شود
محمود شهبازیان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تعریض و اجرای اتوبان 4 بانده جاده شوشتر به اهواز از سال‌های گذشته در دستور کار قرار دارد و این پروژه تاکنون به صورت فاز به فاز اجرایی شده است.
وی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه در سال‌جاری گفت: برای این پروژه امسال اعتباری بالغ بر850 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه این اعتبارات استانی نیست، خاطر نشان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه از ردیف  ملی تامین می‌شود.
شهبازیان با تاکید بر اینکه این پروژه در آینده نزدیک به پایان می‌رسد، افزود: این پروژه در آینده نزدیک و حداکثر تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
عضو شورای اداری شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه چهاربانده کردن اتوبان شوشتر به اهواز تا پل بندقیر جزء تعهدات اداره راه شهرستان شوشتر است، خاطرنشان کرد: تنها تا پل بندقیر در تعهدات شهرستان شوشتر قرار دارد و اجرای چهاربانده کردن مابقی این جاده در تعهد شهرستان اهواز است که در همین راستا با جدیت در حال تلاش است.
وی با اشاره به مزایای این طرح تاکید کرد: اجرای طرح چهار بانده کردن جاده‌های منتهی به شهرها می‌تواند در کاهش چشمگیر تلفات تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
فاصله شوشتر از مرکز استان خوزستان (اهواز) 95 کیلومتر است که بخشی از این مسیر از سمت اهواز به شوشتر تا ملاثانی در سال‌های گذشته چهاربانده شده است.
چهاربانده کردن محور ملاثانی ـ شوشتر ـ دزفول از مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به خوزستان است که هنوز به طور کامل به اجرا در نیامده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول