اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شوشتر در مجلس:

دانشگاه آزاد نقش زیادی در توسعه شوشتر دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسیار زیادی در توسعه شوشتر ایفا کرده است.

دانشگاه آزاد نقش زیادی در توسعه شوشتر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی صبح امروز در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی نقشی اساسی در توسعه پایدار شهرستان شوشتر ایفا کرده است و باید این نقش پررنگ‌تر شود.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را رکن رکین آموزش عالی عنوان کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر می‌تواند نقش ممتازی در توسعه شهرستان داشته باشد.
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی را در حرکت روبه رشد توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بسیار مهم ارزیابی و بر تعیین جایگاه واقعی این مرکز علمی در روند روبه رشد شوشتر تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانمندی بسیار زیادی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه در مناطق محروم دارد و باید از این شرایط استفاده صحیح کرد.
وی گفت: تعامل دانشگاه با نهادهای مختلف در رشد همه جانبه شهرستان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی باید با ایجاد ارتباطات بسیار نزدیک با سایر مسئولان نقش ممتاز خود را در عمران و آبادی شوشتر ایفا کنند و همواره در این راستا پیش‌قدم باشند.
سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در سطح کشور به عنوان یک دانشگاه موفق و با عملکرد درخشان مطرح است و قطعا نگرش مسئولان این دانشگاه نگرشی جامع و وسیع است که به حول و قوه الهی با این نگرش هر روز شاهد شکوفایی بیشتر این مرکز علمی خواهیم بود.
نماینده مردم شوشتر و گتوند خاطرنشان کرد: روند رو به رشد در ایران اسلامی مدیون طی کردن مراحل عالی تحصیلی در مراکزی مانند دانشگاه آزاد است و در این باره دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر نقش مهم‌تری دارد زیرا کیفیت آموزش در این واحد بسیار زیاد است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول