اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

صنایع کوچک محور اصلی توسعه در مازندران هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران صنایع کوچک را به عنوان محور اصلی صنعت در استان برشمرد.

صنایع کوچک محور اصلی توسعه در مازندران هستند
‌به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم گوهـردهی پیش از ظهر امروز در بین صنعتگران مازندرانی اظهار داشت: با رویکرد دولت خدمتـگزار و سیاست‌های اجرایی سازمان صنـایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در حمایت از صنایع کوچک و متوسط، رشد و توسعه صنایع کوچک در مازندران یکی از مهمترین برنامه‌های صنعت در این استان است‌.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: صنایع کوچک و متوسط با تمام توانمندیهای خود در برطرف کردن مشکل بیکاری استان نقشی بسیار مهم و کلیدی را برعهده دارند‌.
وی با اشاره به اهمیت ترویج و اشاعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در بخش صنعت مازندران اعلام کرد: وجود زیرساخت‌ها، مهیا بودن خدمات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی، تأثیر آن در تقلیل هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به روند بهره‌برداری واحدها از مزایای استقرار صنـایع کوچک و متوسط در شهرکهـا و نواحی صنعتی است.
گوهردهی تصـریح کرد: صاحبان صنـایع کوچک و متوسط از امکانـات وسیع‌تری برای شناسایی بازار و رقابت در عرضه تولیدات، دسترسی آسان به مواد اولیه و انتقال تجارب و دانش لازم برخوردار هستند و امکانات مناسب‌تری برای تولید و فروش محصولات در بازارهای داخلی و خارجی دارند و به اشتغـال پایدار در منطقه نیز کمک قابل توجهی میکنند .
وی با بیان اهمیت وجود خوشه‌های صنعتی در مازندران گفت: با حضور خوشه‌های صنعتی در استـان عـلاوه بر سـازماندهی مناسب صنـایع کوچک با تولیدات همگن به رشد و توسعـه سـریع آنها نیز افزوده خواهد شد و با پیوستن صنـایع کوچک به خوشـه‌های صنعتی شرایط بسیار خوبی برای شکوفایی و اعتـلای صنعت مازندران فراهم میشود‌.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول