اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد به تعاونی‌های مسکن‌مهر اولتیماتوم داد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌‌آباد ضمن انتقاد از کندی عملیات اجرایی مسکن مهر گفت: در صورت عدم عمل به تعهدات ضمن خلع‌ید از این تعاونی‌ها عملیات اجرایی ساخت مسکن مهر به انبوه‌سازان واگذار می‌شود.

فرماندار بستان‌آباد به تعاونی‌های مسکن‌مهر اولتیماتوم داد
به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان اظهار کرد: با توجه به شعارهای مهم دولت در زمینه عدالت‌محوری و توجه به مردم محروم، نباید آرزوهای مردم قربانی اعمال برخی تعاونی‌ها شود و تمام تعاونی‌های مسکن مهر در شهر بستان‌آباد موظف هستند تا پایان آذر ماه نسبت به تکمیل نواقص موجود در پروژه‌های خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: با رفع مشکلات مربوط به ورودی‌های پروژه احداث مسکن مهر، تعاونی‌ها باید در یک هفته آینده محوطه‌سازی و آماده‌سازی فضا را آغاز کنند تا ادارات متولی نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم اقدام کنند و  بهانه تراشی‌های تعاونی‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
فرماندار بستان‌آباد، غیرفعال بودن کارگاه‌های تعاونی‌ها را موجب عقب افتادن از برنامه‌ریزی‌های گذشته عنوان کرد و گفت: در صورت عدم عمل تعاونی‌ها نسبت به تعهدات خود، انبوه‌سازان مسئولیت ساخت مسکن مهر را بر عهده خواهند گرفت.
محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ناراحتی شدید از وضعیت شهرک فرهنگیان بستان‌آباد و خسارات وارده به مردم در اثر کمبود امکانات و مشکلات زیرساختی گفت: در اسرع وقت با تشکیل جلسات کارشناسی به شرایط این شهرک سر و سامان خواهیم داد.
فرماندار بستان‌آباد، توجه به نوسازی بافت روستایی در شهرستان بستان‌آباد را ضروری عنوان کرد و افزود: امسال 578 واحد روستایی در این شهرستان نوسازی خواهند شد و امیدواریم با تعامل و تفاهم‌هایی که با بانک‌ها صورت گرفته است، تسهیلات لازم به موقع در اختیار صاحبان واحدهای روستایی قرار گیرد.  
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول