اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهلت ارسال آثار به جشنواره رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی در هرمزگان پایان یافت.

مهلت ارسال آثار به جشنواره رضوی پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پایان مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو در هرمزگان خبر داد.
انوشیروان پیشدار افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 31 مرداد تیرماه بود که با یک ماه تمدید به پایان مرداد موکول شد.
وی ادامه داد: تاکنون 41 اثر نمایشی از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و با توجه به اینکه حجم زیادی از آثار طی روزهای آخر ارسال شده پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بیش از 60 اثر نمایشی برسد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی انجام شده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای حضور فعال گروه‌های نمایش عروسکی، بیشک امسال بخش عروسکی جشنواره پربارتر از بخش‌های دیگر خواهد بود.
پیشدار تصریح کرد: پس از وصول تمام آثار ارسالی به جشنواره طی یک هفته آینده، آثار مورد بازبینی هیئت داوران قرار خواهد گرفت و در مجموع 12 تا 14 اثر به بخش مسابقه و برخی نمایش‌ها نیز به بخش جنبی جشنواره راه خواهند یافت.
وی یادآور شد: بر اساس هماهنگیهای صورت گرفته در استان و مشارکت حداکثری هنرمندان، سازمان‌ها و نهادها تمام امکانات برای برگزاری هر چه بهتر پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو مهیا است.
یادآور می‌شود پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو هشتم تا یازدهم مهر ماه در دو سالن شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار میشود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول