اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی مهندسین چهارمحال و بختیاری:

وحدت اصولگرایان تحقق بخش اهداف نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی مهندسین چهارمحال و بختیاری گفت: اتحاد اصولگرایان تحقق بخش اهداف و سیاست‌های کلی نظام خواهد بود.

وحدت اصولگرایان تحقق بخش اهداف نظام است
سعادت‌الله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: امروز عده‌ای به دنبال این هستند که با تشدید هجمه‌ها وحدت اصولگرایان را زیر سوال برده که از این رو لازم است تا اصولگرایان با داشتن سعه‌صدر و با یک نگاه بلند به مسائل مانع از موفقیت این افراد در رسیدن به اهداف خود شوند.
وی اعتماد به تصمیم کمیته اصول‌گرایان را مهم‌ترین وظیفه اصولگرایان دانست و افزود: در این برهه از زمان و با وجود آرا و نظرات متعدد بین اصولگرایان تشکیل این کمیته برای جلوگیری از هرگونه حاشیه‌روی و موازی‌کاری از سوی اصولگرایان موثر است.
عباسی تصریح کرد: این کمیته سعی دارد از تفرقه بین افراد، فرد محوری و گروه محوری جلوگیری کند و افراد با در نظر گرفتن اولویت‌های مصالح عمومی نظام و خویشتن‌داری ذیل یک فرمول مشخص در چارچوب نظام ایفای نقش کنند.
دبیر جامعه اسلامی مهندسین چهارمحال و بختیاری توجه به منافع عمومی و دگرخواهی را از عوامل تقویت وحدت دانست و گفت: چنانچه بتوانیم منافع گروهی را تحت‌الشعاع قرار دهیم و پیش از اینکه مصالح حزب را در نظر بگیریم، منافع جمعی را دنبال کنیم، در تحقق اهداف نظام و ایجاد وحدت موفق خواهیم شد.
وی خاطرنشان کرد: اصولگرایان در طول سا‌ل‌های گذشته در رشد و سازندگی کشور نقش عمده داشتند و نقش کلیدی آنها در بهبود شاخص‌های توسعه‌یافتگی به‌ طور مشخص دیده می‎شود.
عباسی کمیته 15 نفره اصولگرایان را در راستای رسیدن به وحدت در بین جامعه اصولگرایی مفید دانست و افزود: این کمیته با محوریت آیت‌الله مهدوی‎کنی تضمین‌کننده وحدت بین گروه‌های اصولگراست.
وی تصریح کرد: تشکیل این کمیته به پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم کمک موثر و شایانی می‌کند. 
دبیر جامعه اسلامی مهندسین چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت و اتحاد بین اصولگرایان، گفت: اتحاد اصولگرایان به پیشبرد اهداف مقام معظم رهبری و تحقق سیاست‌های کلی نظام کمک می‌کند.
وی ولایت‌مداری را مهم‌ترین ملاک انتخاب افراد داوطلب کاندیداتوری مجلس نهم عنوان کرد و افزود: مردم باید در انتخاب افراد به شاخصه ولایت‌مداری و قانون‌مداری توجه ویژه‌ای داشته باشند و افرادی را برگزینند که این خصوصیات را دارا هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول