اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لارستان در مجلس:

اکثریت نمایندگان مجلس آینده اصولگرایان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند اما به طور یقین ائتلاف انجام می‌شود و صد در صد اکثریت نمایندگان مجلس آینده، اصولگرایان هستند.

اکثریت نمایندگان مجلس آینده اصولگرایان هستند
علی‌اصغر حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در مجلس آینده به دلیل مسائل و جریانات پیش آمده مانند فتنه 88 و جریان انحرافی سیستم شدیدتری اعمال می‌شود و  یک مجلس قوی و مقتدری را ایجاد می‌کند تا با دولت هماهنگی کاملی داشته باشد.
این نماینده مجلس افزود: افرادی که پیرو خط امام (ره) و پایبند به ولایت و نظام و در چارچوب آن عمل کرده و هدف آنان خدمت به مردم بوده است می‌توانند در انتخابات مجلس آینده حضور داشته باشند.
وی تصریح کرد: کسانی که پیرو ولایت و نظام نیستند جایی را در مجلس آینده ندارند.
نماینده مردم خنج در مجلس هشتم اضافه کرد: اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند اما به طور یقین ائتلاف انجام می‌شود و صد در صد اکثریت نمایندگان مجلس آینده اصولگرایان هستند.
حسنی بیان کرد: وظیفه مجلس قانون‌گذاری و نظارت است اما باید سعی شود نظارت را بیشتر کرده تا قانون‌گذاری اصولی و کشور با ثبات‌تر شود.
این نماینده مجلس هشتم تصویب مدرک بالای فوق‌لیسانس را برای نمایندگی مجلس یک اشتباه دانست و افزود: با این مصوبه بسیاری از نمایندگانی که دارای مدیریت و تجربه خوبی هستند به دلیل نداشتن مدرک کافی از مجلس عقب می‌مانند که این به ضرر مجلس بوده چراکه ممکن است افرادی که تازه مدرک خود را گرفته‌اند و هیچ‌گونه سابقه مدیریتی و تجربه ندارند وارد ساختار مجلس و قانون‌گذاری شوند و مجلس را به مخاطره ‌اندازند.
نماینده مردم لارستان در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور حداکثری و پرنشاط مردم در انتخابات مجلس آینده، مجلسی قدرتمند و پیرو خط ولایت و خدمت‌گذار به نظام داشته باشیم تا مشت محکمی به دهان مستکبران باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول