اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان غربی اعلام کرد:

افتتاح 67 پروژه آموزشی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: تعداد پروژه‌های افتتاحی امسال به 67 پروژه می‌رسد.

افتتاح 67 پروژه آموزشی در آذربایجان غربی
فریبرز اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری 25 پروژه توسط نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی افتتاح شده است و تا پایان سال جاری نیز شاهد افتتاح 42 پروژه توسط این اداره خواهیم بود.
وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در شش ماه نخست سال جاری،‌ تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل نوسازی و بازسازی 241 کلاس درس با زیربنای 33 هزار و 159 مترمربع است.
این مسئول با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها، افزود: این پروژه‌ها با اعتبار 12 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند.
اسمعیل‌زاده با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل اجرای مقاوم‌سازی، تخریب و بازسازی مدارس است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در شش ماه نخست سال جاری افتتاح شده‌اند در شهرهای ارومیه، بوکان، پلدشت، شاهین‌دژ، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، چالدران، خوی، میاندوآب و تکاب بودند.
وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در شش ماه دوم سال جاری، گفت: این پروژه‌ها شامل 321 کلاس درس و هشت باب سالن ورزشی است که با زیربنای 49 هزار و 967 مترمربع در حال اجرا هستند.
این مسئول اعتباری که برای افتتاح این پروژه‌ها هزینه می‌شود را 18 میلیارد تومان اعلام کرد.
اسمعیل‌زاده ادامه داد: در راستای افزایش تعداد پروژه‌های آموزشی و ورزشی 10 پروژه احداثی جدید از محل اعتبارات استانی و 15 پروژه نیمه‌تمام مشارکتی که با دستور استاندار آذربایجان غربی از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار می‌شود در دست احداث است.
وی با بیان اینکه در این زمینه منتظر مشارکت دولتی بودیم،‌ گفت: با اتمام این پروژه‌ها 25 پروژه آموزشی و ورزشی به تعداد پروژه‌ها در این بخش افزوده می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول