اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

راه‌اندازی مدارس ورزش و توسعه ورزش دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش از راه‌اندازی مدارس ورزش و توسعه رشته‌های ورزشی برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

راه‌اندازی مدارس ورزش و توسعه ورزش دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید
حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس«توانا» به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت آموزش ‌و ‌پرورش برای توسعه ورزش دانش‌آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه ورزش دانش‌آموزی در رشته‌های مختلف و راه‌اندازی مدارس و میادین ورزشی در دستور کار وزارت آموزش‌ و ‌پرورش قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه قصد داریم در آینده میادین ورزشی را برای دانش‌آموزان افزایش دهیم، گفت: طرح اجباری کردن شنا برای مقطع سوم ابتدایی، راه اندازی رشته طناب‌کشی برای مقطع دوم ابتدایی و رشته ژیمناستیک در مقطع چهارم ابتدایی از برنامه‌هایی است که وزارت آموزش ‌و ‌پرورش با جدیت دنبال می‌کند.
 
حاجیبابایی با بیان اینکه اعتقاد دارم یکی از فعالیت‌های عمده و اساسی وزارت آموزش و پرورش در مقوله ورزش دانش‌آموزی است، ادامه داد: باید برای تمام دانش‌آموزان بر طبق علاقه آنها رشته‌های مختلف را ایجاد کرده و با برنامه‌ریزی‌های گسترده و مدون و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی در رشته‌های مختلف زمینه را برای توسعه ورزش دانش‌آموزی مهیا کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول