اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تاکید کرد:

لزوم توجه به اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه

خبرگزاری فارس: رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: از هر فضایی باید برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه استفاده می‌شود.

لزوم توجه به اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه
محمود مروج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه مقوله کتاب و کتابخوانی متناسب با حوزه فرهنگ نیست، یادآورشد: باید به دنبال ساز و کارهای مناسب برای تولید و عرضه مطلوب کتاب باشیم.
وی با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای عرضه کتاب استفاده شود، تصریح کرد: ایجاد کانکس در پیرامون شهرها و محل تردد مردم در این راستا موثر است.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همکاری با سازمان تربیت‌ بدنی را در زمینه شرکت در پیاده‌روی کودکان در برنامه‌های این سازمان را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: با همکاری تربیت بدنی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های پیاده‌روی در دستور کار کانون قرار دارد.
وی از کمک یک میلیون و 450 هزار تومانی کودکان و خانواده‌های قیداری به مردم قحطی‌زده سومالی نیز خبر داد و گفت: با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کمک ها جمع‌آوری شده است.
مروج تقویت امر کتابخوانی را در جامعه  مهم ارزیابی کردو گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این راستا برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام داده و سیاست‌های خود را در این زمینه در سال جاری پیگیری می‌کند.
وی توزیع و تولید کتاب را از سیاست‌های کانون در سال جاری اعلام کرد و گفت: از هر فضایی برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه استفاده می‌شود.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان باید به دنبال ساز و کارهای مناسب برای تولید و عرضه مطلوب کتاب باشیم.
وی رویت و ثبت استهلال ماه را توسط نوجوانان علاقمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را از برنامه‌های این کانون برشمرد و یادآورشد: هلال ماه شوال توسط نوجوانان فعال در کانون در سال جاری رویت شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول