اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری قم صورت گرفت؛

برپایی ضیافت افطار برای کودکان زیر پوشش بهزیستی

خبرگزاری فارس: 200 کودک زیر پوشش سازمان بهزیستی قم در مراسم ضیافت افطاری شهرداری قم شرکت کردند.

برپایی ضیافت افطار برای کودکان زیر پوشش بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سرپرست شهرداری قم،‌ برخی از  اعضاء شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین سازمان بهزیستی استان، روزه خود را در فضایی آکنده از معنویت به همراه ایتام و کودکان زیر پوشش بهزیستی افطار کردند.
در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: خدمت به کودکان و ایتام بسیار با ارزش بوده و در آیات و روایات اسلامی بر آن تاکیدات فراوانی شده است و همه باید در تمام ایام سال و بالاخص ماه مبارک رمضان از این قشر از جامعه دستگیری و حمایت کنند.
حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر افزود : سازمان بهزیستی از یک کودک چند روزه تا افراد بزرگسال و مسن را حمایت و پشتیبانی می‌کند و این کار بسیار با ارزش و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه برای شهرداری و شورای اسلامی شهر یک افتخار بزرگ است که در خدمت ایتام و کودکان بهزیستی باشد، تصریح کرد: یکی از افتخارات اعضای شورا با مردم بودن و برای مردم بودن است به گونه‌ای که در شورای شهر برای احقاق حقوق همه شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
آتش زر افزود: شورای اسلامی شهر به غیر از پیگیری انجام پروژه‌های عمرانی برای ایجاد تحول اساسی در قم هیچگاه از مسائل اجتماعی شهروندان نیز غافل نبوده که از آن جمله می‌توان به حمایت روحی و معنوی از کودکان سازمان بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد.
وی تصریح کرد : باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات این قشر از جامعه برطرف شده و زمینه را طوری فراهم کنیم تا ان در آینده نزدیک دیگر شاهد بی‌مهری به این قشر از جامعه نباشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول