اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی؛

جمع‌آوری ماهواره‌ها وارد فاز پنهان میشود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی گفت: ماموران نیروی انتظامی به ‌زودی در آذربایجان غربی ماهواره‌های پنهان را جمع‌آوری میکنند.

جمع‌آوری ماهواره‌ها وارد فاز پنهان میشود
خیبر تیبا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در آذربایجان غربی با همت ماموران، تجهیزات ماهواره‌ای آشکار جمع‌آوری شد و مسئله آشکار این معضل تا اندازه زیادی حل شده است و به ‌زودی ماموران با دقت‌ و سرعت ‌عمل بیشتری در راستای جمع‌آوری ماهواره‌های پنهان و خارج از دید عموم مردم وارد عمل میشوند.
وی افزود: متلاشی شدن باندهای تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای فقط با مشارکت و احساس مسئولیت اقشار مختلف مردم امکان‌پذیر شده است که امیدوارم شهروندان در فاز نهان این ماموریت ماموران را یاری کنند تا مشکل به طور اساسی حل شود.
این مسئول با بیان اینکه ماموریت فوق همچنان با شدت عمل ادامه دارد، اضافه کرد: اگر فردی در این ارتباط توسط ماموران قانون دستگیر شود علاوه بر اینکه در مورد وی اقدامات قضایی صورت میگیرد بلکه محرومیت‌های اجتماعی نیز مشمول شخص خطاکار میشود.
تیبا افزود: چنانچه یک شخص در زمینه جرایم مرتبط با تجهیزات ماهواره‌ای مرتکب عملی برخلاف قانون شود آن تخلف را یک بار دیگر بعد از رسیدگی مرتکب شود این موضوع طبق موازین، تکرار جرم قلمداد میشود و نتیجه آن تشدید برخورد قانونی است.
این مسئول اضافه کرد: اگر کسی در ارتباط با جرایم مربوط به ماهواره دستگیر شود از وی نسبت به ترک این اقدامات‌ها و فعالیت‌ها در مراجع قانونی توسط مسئولان تعهد کتبی اخذ میشود بنابراین‌ انتظار میرود با اطلاع‌‌رسانی این قبیل موارد نتایج مطلوبی در زمینه مبارزه با توزیع‌کنندگان ماهواره به‌ دست آید.
تیبا با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به علت استفاده از ماهواره است، یادآور شد: فرهنگ کشور ما نشات گرفته از موازین دینی و قرآنی است از این رو برای جلوگیری از افکار منحط بیگانه باید بیش از گذشته استفاده از این قبیل ابزار و ادوات در جامعه کنترل شود.
رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی از احساس مسئولیت مردم برای مبارزه با توزیع‌کنند‌گان ماهواره قدردانی کرد و افزود: با توجه به اینکه استفاده بیرویه از تجهیزات ماهواره‌ای، تهاجم فرهنگی و تخریب شخصیت نسل جدید نیست اغلب مردم با ماموران همکاری میکنند.
انهای یام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول