اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم:

2 مرکز فنی و حرفه‌ای در قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم از راه‌اندازی دو مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در دو منطقه قم خبر داد.

2 مرکز فنی و حرفه‌ای در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد عطارنیا شنبه شب در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی به روند رو به رشد اداره کل فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: در پنج ماه نخست امسال اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم از لحاظ آموزشی پیشرفت شایانی در زمینه مهارت‌آموزی داشته است.
وی در مقایسه‌ای اجمالی از روند آموزش در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تصریح کرد: نزدیک به یک میلیون و 500 هزار نفر‌ساعت آموزش از سوی این مرکز برگزار شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل 115 نفر‌ساعت رشد داشته است.
سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم با یبان اینکه اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در حال حاضر برنامه‌های آموزشی خود را در قالب شش مرکز ثابت و یک مرکز ندامتگاه و تعدادی پایگاه سیار دنبال می‌کند تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک دو مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای یکی در خیابان انقلاب و دیگری در نیروگاه افتتاح می‌شود‌.
وی با تا کید براینکه در سال‌های اخیر با وجود کمبود فضاهای آموزشی و حمایت مسئولان روند روبه رشدی را پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: آموزش به عنوان یکی از جریان‌های سیال زندگی و بخشی از ضروریات یک جامعه پویا به شما می‌رود.
عطارنیا با بیان اینکه در سراسر دنیا نمایشگاه‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی در جذب مخاطبان و آشنایی بیشتر با توانمندی‌های مختلف استان به ضرورت حس می‌شود که در این راستا باید به سمت وسوی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی حرکت کنیم.
وی در پایان از مسئولان خواست تا از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان قم حمایت کرده و اقدامات لازم را برای جذب دستگاه‌ها در راستای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی انجام دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول