اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

کلنگ‌زنی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بابلسر و فریدونکنار گفت: به‌زودی کلنگ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خواهران در فریدونکنار به زمین زده میشود.

کلنگ‌زنی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای فریدونکنار
عباسعلی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: فعالیت‌های این اداره در راستای سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بوده که اقدام به آموزش‌های غیررسمی حرفه‌های مختلف موجود در بازار کار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از آموزش‌های فنی و تخصصی در 10 کارگاه بزرگ آموزشی در مرکز ثابت شهید صالحی بابلسر و بخشی دیگر در صنایع و کارخانجات مختلف حوزه استحفاظی شهرستان بابلسر و فریدونکنار آموزش داده میشود.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: همچنین آموزش در بخش مناطق روستایی در رشته‌های مختلف کشاورزی، خدماتی و فنی و نیز آموزش‌های استاد شاگردی برای کارگاه‌های کوچک فنی در بابلسر و فریدونکنار که در بازار به فعالیت و خدمات‌دهی مشغول هستند به‌عهده این اداره است.
رئیس اداره فنی حرفه‌ای بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: در بخش صنعت ساختمان نیز برای استادکاران ماهر و کارگران ساده آموزش‌های لازم توسط این مرکز با هماهنگی کانون کاردان‌های بنیاد مسکن شهرهای بابلسر و فریدونکنار در طی سال در چندین دوره آموزشی برگزار می‌شود.
وی آموزش کارگران نانوایی را از برنامه‌های این مرکز برشمرد و بیان داشت: آموزش برای کیفیت کار کارگران نانوایی‌های سطح بابلسر و فریدونکنار با هماهنگی اتحادیه مربوطه طی سال برگزار شده و پس از اخذ آزمون پایان دوره، گواهینامه به آنها اعطا می‌شود.
نصیری بیان داشت: آموزش در بخش پادگان‌های نظامی برای سربازان و کادر نظامی طی سال در رشته‌های مختلف نیز به عهده این اداره است.
وی یادآور شد: این مرکز 52 واحد آموزشگاه آزاد در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در رشته‌های فنی خدماتی را زیر پوشش دارد که بخشی از آموزشگاه آزاد ما را نیز شامل می‌شود.
نصیری بیان داشت: با حمایت نماینده مردم بابلسر در مجلس، به‌زودی کلنگ احداث آموزشگاه فنی حرفه‌ای خواهران فریدونکنار نیز به‌ زمین زده میشود.
وی با اشاره به بیشترین رشته حائز اهمیت رشته‌های فنی که بازار کار به آن نیاز دارد، بیان داشت: تراشکاری، جوشکاری با فرایند وسیع الکتریکی دستی، برق، برق صنعتی و ساختمان، تعمیرکار ماشین‌های الکتریکی، درودگری، تکنسین پشتیبانی، سیستم عامل کاربران MS، تعمیرکار لوازم خانگی، گرداننده حرارتی، برقی و رشته عمران و کشاورزی است.
نصیری با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 90 اظهار داشت: تکمیل محوطه‌سازی حیاط جلوی کارگاه‌های جوشکاری و تراشکاری به مقدار 350 متر مربع ، تکمیل و تجهیز محوطه مرکز با چهار عدد سطل فلزی ویژه زباله، نصب 12 عدد صندلی چهار نفره و تخلیه 30 دستگاه ماسه بادی رایگان از سوی شهرداری به ارزش 10 میلیون تومان، مجوز احداث آموزش فنی حرفه‌ای خواهران فریدونکنار که در دستور کار اداره کل آموزش فنی حرفه ای مازندران و این مرکز بوده از جمله اقدامات صورت گرفته است.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول