اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خبر داد:

فعالیت 19 مرکز آموزش فنی و حر‌فه‌ای در کر‌مانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: 19 مرکز آموزش فنی و حر‌فه‌ای با بیش از250 رشته آموزشی در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

فعالیت 19 مرکز آموزش فنی و حر‌فه‌ای در کر‌مانشاه
فرشید امیری در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت:‌ آموزش‌های ارائه شده در این مراکز بر اساس نفر ساعت در پنج ماه نخست سال در بخش دولتی، 6 میلیون و 500 هزار نفر ساعت بوده و در بخش آموزشگاه‌های آزاد 10 میلیون نفر ساعت است.
امیری در‌باره طرح ملی هر ایرانی یک مهارت اظهار داشت: در این راستا از نظر کمی و کیفی آموزش‌ها در استان از سال 88 به بعد به دو برابر افزایش یافته و 70 کارگاه آموزشی جدید اضافه شده است‌.
وی خاطر‌نشان کرد: طرح بزر گ تحول اداری شامل افزایش انگیزه در‌‌‌‌‌‌ مربیان و فرستادن مربیان به دوره‌های ویژه، بهر‌ه‌گیری حداکثری از همه کارمندان توانمند برای ارائه خدمات آموزشی، استفاده از ادوات کمک آموزشی و شبیه‌سازی است‌.
مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: بر‌گزاری دوره‌های آموزشی از راه دور به معنی برگزاری آموزش الکترو‌نیکی و یا از طر‌یق صدا و سیما بوده و پیشنهاد راه‌اندازی یک شبکه ماهواره به نام مهارت tv داده شده است.
وی درباره ارتقای دوره‌های آموزشی در پاد‌گان‌ها تصریح کرد: سعی داریم که از فرصت‌های دوران سربازی برای آموزش یک مهارت کامل فنی و حرفه‌ای استفاده شود‌.
امیری با اشاره به طرح تعیین صلا‌حیت شاغلان افزود: هدف از اجرای این طرح آموزش کار‌گران ساختمان‌، تفاهم‌نامه فرش و تفاهم‌نامه صنایع دستی است‌.
مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: مسابقات ویژه مهارتی را می‌توان به عنوان یک حر‌کت سازنده و ارزشمند اجتماعی محسوب کرد که در تغییر دید‌گاه‌ها، فرایند‌ها و توسعه منابع انسانی در سطح کشور تاثیر انکار‌ناپذیری میگذارد.
وی اظهار داشت: طرح مسابقات ویژه مهارتی، شروع یک حرکت هماهنگ و کلی است که می‌تواند در سطح ملی مطرح شده و جایگاهی ویژه بیابد.
مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در پایان گفت: هدف از طرح ملی مسابقات مسئله محور مهارتی بین شاغلان؛ ایجاد شور و نشاط بین شاغلان و شناسایی نخبگان مهارتی و جلوگیری از هدر رفت این کالای اساسی و استراتژیک است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول