اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شوش صورت گرفت؛

افتتاح سردخانه 500 تنی شوش

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان شوش سردخانه 500 تنی مواد غذایی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سردخانه 500 تنی شوش
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، فرماندار شوش شامگاه دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: سردخانه شوش با حجم گنجایشی بیش از 500 تن می‌تواند منشاء خدمات بسیار زیادی باشد.
عبدالرضا سعیدی‌نیا درباره مشخصات فنی این پروژه افزود: این سردخانه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع احداث شده است.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش با اشاره به مساحت ساختمان و زیربنای این واحد افزود: این سردخانه بیش از 460 متر مربع مساحت و زیر بنا دارد.
سعیدی‌نیا با اشاره به پروژه‌هایی که در روزهای گذشته در سطح شهرستان شوش به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در روزهای اخیر دو طرح بهداشتی نیز در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شوش با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌های بهداشتی بیان کرد: برای اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان در شوش بیش از 5 میلیارد و 860 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تاکید کرد: طرح توسعه بخش دیالیز بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش که در روزهای گذشته بهره‌برداری شد می‌تواند در خدمات دهی به بیماران کلیوی تاثیر زیادی داشته باشد و دیگر نیازی به مراجعه این بیماران به اهواز نیست.
سعیدی‌نیا خاطرنشان کرد: این بخش دارای 11 تخت است و با سرعت عمل خدمات‌دهی در این بخش، رضایت‌مندی مردم را به ارمغان آورد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول