اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: هنر هنرمندان صنایع دستی ایران در نمایشگاه کلانشهر کرمانشاه به نمایش در آمد.

افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، پنجمین نمایشگاه ملی  صنایع دستی ایران در کلانشهر کهن کرمانشاه افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه که‌ با حضور جمع کثیری از مسئولان مرتبط با صنایع دستی و علاقمندان این هنر اصیل برگزار شد،‌ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندا‌ر کرمانشاه گفت: پیشینه  صنایع دستی به آغاز زندگی اجتماعی انسان بر‌میگردد زیرا زندگی انسانی نیازمندی را ایجاب میکند و صنایع دستی در ابتداییترین اشکال خود تلاشی هنرمندانه است تا نیازهای زندگی را برطرف کند.
کیومرث کلانتری اضافه کرد: هنر نهفته در‌ صنایع دستی هر قوم نماد میزان فرهیختگی، خلاقیت‌های صنعتی و پیشرفت‌های علمی آن‌ها است که با جذابیت سحر‌آسا‌، قابلیت بیبدیل، رفاه‌آفرینی مناسب و اشتغال توام با آسایش، ماندگاری در طول تاریخ را تجربه کرده و موجبات افتخار و سر بلندی آن قوم را فراهم کرده است.
گفتنی است؛ نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در میدان آیت‌الله کاشانی کرمانشاه با استعداد 130 غرفه و مشارکت تمام استان‌های شهره در زمینه صنایع دستی تا پایان روز جمعه 18 شهریور‌ماه سال جاری پذیرای حضور علاقمندان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول