اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد:

رشد 17 درصدی اعتبارات دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: اعتبارات شهرستان دشتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد رشد داشته است.

رشد 17 درصدی اعتبارات دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس ازدشتی، سید علی هاشمی دوشنبه شب در جمع مردم زیارت ساحلی اظهار داشت: هیچ مسئولی امروز نیست که هدفی غیر از خدمت کردن آن هم به مردم محروم دنبال کند.
وی یادآورشد: هدف دولت عمران و آبادی و اجرای طرح هادی در روستاها است که به طور مثال سال گذشته مبلغ 60 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در روستای زیارات ساحلی هزینه شده است.
هاشمی با اشاره به اینکه در سال جاری نیز مبلغ 50 میلیون تومان برای طرح هادی به این روستا اختصاص یافته است، ادامه داد: 300 متر توسعه برق این روستا و احداث ساختمان دهیاری که در حال احداث است.
وی ادامه داد: اختصاص یک آمبولانس، مبلغ 110 میلیون تومان برای محوطه خوابگاه شبانه روزی در سال گذشته، مبلغ 45 میلیون برای احداث نماز خانه مدرسه امیرالمومنین (ع) تومان، مبلغ 600 میلیون تومان برای احداث سالن ورزشی از خدمات دولت نهم و دهم در این روستا است.
هاشمی با اشاره به اینکه خانه عالم روستا زیارت ساحلی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری میرسد، یادآورشد: برای آبرسانی به سه روستای بخش ساحلی که مردم این روستاها به ویژه در فصل تابستان با مشکل آب آشامیدنی روبرو بودند در سال جاری مبلغ 200 میلیون تومان اختصاص داده‌ایم و این در حالی است که قبلا اعتباری در این زمینه پیش بینی نشده بود.
وی تصریح کرد: نگاه مدیران این است یک پروژه زمانی کلنگ زنی کنند که حلاوت و شیرینی آن در فرصت کوتاهی به کام مردم بیاید نه اینکه پروژه‌ای کلنگ زنی شود بعد بررسی کنند که 15 درصد اعتبار تامین میشود و این پروژه تعدیل میخورد که این برای پیمانکاران خوب است اما برای دولت خوب نیست و ممکن است یک پروژه 600 میلیونی تا زمان مطالبات به 900 میلیون هم برسد.
نماینده ارشد دولت دهم در دشتی یادآور شد: مقام معظم رهبری میفرمایند" پروژه‌ای که ضرورت نداشته باشد اما آن را تعریف و اعتباری برای آن گذاشته شود شرعا" حرام است.
وی گفت: هر مدیر باید احساس تکلیف کند پروژه زمانی ضرورت پیدا میکند که آن را تعریف کنیم.
هاشمی گفت: شعار ما عدالت و هدف ما خدمت به مردم که ولی نعمت ما هستند است  و هر چقدر به این مردم که در جهان بی نظیر هستند خدمت کنیم باز هم مدیون آن‌ها هستیم.
وی افزود: شعار دولت نهم و دهم بحث عدالت گستری، مهرورزی و خدمت بی منت به مناطق محروم است و ما میخواهیم همه این‌ها را عملیاتی کنیم و نه تنها در مقام شعار باشد و این کار در این دولت صورت گرفته است.
هاشمی اولویت بندی در پروژه‌ها را مهم دانست و اضافه کرد: پارک کوهستانی برای مردم شهرستان دشتی احداث میشود و اعتباراتی نیز دراین زمینه اختصاص داده‌ایم.
وی گفت: با توجه به بافت مذهبی و فرهنگی شهرستان دشتی که دارای مشاهیر، علما، فرزانگان، شاعران، نویسندگان و پژوهشگران بزرگی است اقتضا میکرد که ما یک برج تحت برج اذان داشته باشیم.
وی ادامه داد: مبلغ 30 میلیون تومان برای مطالعه این طرح اختصاص داده‌ایم که با توجه به اینکه اذان دارای 20 بخش است قصد داریم که این پروژه در 20 طبقه  در 72 متر با کاربریهای مختلف احداث کنیم  وامیدواریم بتوانیم از بخش خصوصی در این طرح استفاده کنیم.
هاشمی از حمایت‌های مختلف معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تقدیر کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول