اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

اعزام 80 مبلغ به اماکن متبرکه مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ماه مبارک رمضان 80 مبلغ و روحانی به امامزاده‌ها و اماکن متبرکه مازندران اعزام شدند.

اعزام 80 مبلغ به اماکن متبرکه مازندران
حجت الاسلام سیف الله سهرابی امروز در حاشیه سفر به شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در طول ایام  سال سازمان اوقاف و ادارات کل استان‌ها برنامه‌های مفصل قرآنی را در شهرستان‌ها اجرا می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری برنامه تفسیر با حضور مفسران حوزه علمیه و ائمه جمعه، تشکیل کلاس‌های اوقات فراغت، طرح نشاط بوستان قرآن ، قرائت، تجوید، روخوانی و روان خوانی  از جمله این برنامه‌ها است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: برگزاری محفل انسی با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری، استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال در بارگاه امامزادگان اجرا شده و در ماه مبارک رمضان نیز از قاریان مصری استفاده می‌شود.
سهرابی تصریح کرد: امسال برگزاری محفل انسی با قرآن کریم با حضور قاری مصری در 12 شهر استان مازندران برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: برگزاری این محافل با تبعیت از مقام معظم رهبری برای معرفی، شناسایی و آموزش قرآن، آشنایی مردم با مفاهیم قرآن و عمل به قرآن که سعادت و خوشبختی انسان‌ها را به همراه دارد برگزار می‌شود که با استقبال چشمگیر مردم از جمله نوجوانان و جوانان مواجه شده است.
سهرابی افزود: یکی از برنامه‌های  مهم سازمان اوقاف مازندران اعزام روحانیون به امامزاده‌ها و اماکن متبرکه مازندران بوده است که در این باره 40 روحانی از قم و 40 روحانی بومی به عنوان مبلغ به امامزاده‌ها و مناطق محرومی که تاکنون روحانی نداشته‌اند اعزام شدند.
وی بیان داشت: حضور دو مفسر قرآن به ساری و آمل برای تبلیغ و تفسیر از دیگر برنامه‌های سازمان اوقاف مازندران است که این دو مفسر در کنار امامزاده‌ها به تفسیر و تبلیغ می‌پردازند.
سهرابی تهیه سبد کالا برای نیازمندان را یکی دیگر از برنامه های اوقاف و امور خیریه مازندران برشمرد و افزود: سبد کالاهای غذایی در شهرستان‌ها از سوی ادارات اوقاف برای توزیع در اختیار بهزیستی شهرستان‌ها قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول