اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان خبر داد:

تاسیس300 شعبه بانک حکمت در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان کشور از تاسیس 200 تا 300 شعبه بانک حکمت ایرانیان در استان خراسان رضوی خبر داد.

تاسیس300 شعبه بانک حکمت در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس عسگرزاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شعبه مرکزی بانک حکمت ایرانیان که در محل تالار کوثر لشکر 77 برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه‌‌های ایران اسلامی در بین جوامع منطقه بینظیر است چرا که نیاز بشر خداجویی است.
مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان کشور افزود: امام صادق (ع) فرمودند برنامه‌ریزی درست و تدبر صحیح مال جزئی را فراوانی میدهد زیرا در نظام جمهوری اسلامی ایران الطاف خدا و برکت خداوند کم نیست.
وی ادامه داد: باید مرهمی به نظام پولی کشور بگذاریم چرا که یکی از ابتکارات ارتش را در زمان طاغوت شاهد هستیم که با افتتاح بانک سپه یک بهره‌وری بزرگی در نظام اقتصاد کشور به وجود آورد.
عسگرزاده با اشاره به اینکه بانک حکمت بر اساس قواله بانکداری اسلامی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: کلمه حکمت در همه امورات جهان یک دو پایه است که یک مقوله آن دانش پایه و دیگری قدرت پایه است.
وی تصریح کرد : با توجه به همین دیدگاه در بحث امور اسلامی پایه سوم عدالت و حکمت است و این مهم یکی از اساسیترین پایه‌های تاسیس بانک حکمت ایرانیان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول