اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون هماهنگی بانکها مورد تاکید قرار گرفت؛

لزوم توجه جدی‌تر به تامین امنیت شعب بانک‌های کرمانشاه

خبرگزاری فارس: در نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان کرمانشاه که با حضور مدیران بانکها به میزبانی بانک مسکن برگزار شد آخرین نامه‌ها و دستورالعمل‌های‌ بانک مرکزی و استانداری کرمانشاه که خطاب به شبکه بانکی صادر شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

لزوم توجه جدی‌تر به تامین امنیت شعب بانک‌های کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی مدیریت بانک مسکن استان کرمانشاه‌، در این نشست که مدیران 15 بانک دولتی و خصوصی استان حضور داشتند؛ دستورالعمل‌های بانک مرکزی از جمله آیین‌نامه مبارزه با پولشویی ، رعایت نکات ایمنی در حفاظت از شعب و لزوم فعال بودن سیستم ساتنا و همچنین نامه‌های استانداری کرمانشاه در رابطه با تسهیلات تکلیفی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
این گزارش حاکی است؛ در ابتدای این نشست فریبرز نعیمی‌، مدیر شعب بانک مسکن به عنوان میزبان جلسه ضمن تسلیت شهادت سه تن از کارکنان بانک سپه در حادثه سرقت مسلحانه، لزوم توجه جدی‌تر به مقوله تامین امنیت شعب و اکیپ پول‌رسان را مورد تاکید قرار داد.
وی تجهیز شعب بانکها به دوربین مدار بسته و رعایت نکات محرمانه و امنیتی در نحوه پول‌رسانی را از جمله راهکارهای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات تاسف باری عنوان کرد.
مدیر شعب بانک مسکن در خصوص اقدامات بانک مسکن در تامین حفاظت شعب گفت‌: نصب دوربین‌های مدار بسته با زوایه دید مناسب که به طور کامل فضای داخل و بیرون شعبه را پوشش دهد از جمله نکاتی است که قبل از افتتاح هر شعبه بانک مسکن در استان رعایت می‌شود و در حال حاضر نیز تمام 38 شعبه بانک مسکن استان به طور کامل به این سیستم مجهزند.
نعیمی افتتاح شعبه در مناطق امن و مطمئن‌، رعایت نکات ایمنی در مسیر تردد اکیپ‌های پول‌رسانی، تجهیز نگهبانان به جلیقه ضد گلوله و آموزش دائم پرسنل نگهبان را از جمله شاخص‌های مهم در تامین امنیت بانکها برشمرد.
در ادامه شهبازی مدیر امور شعب بانک ملی و رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لزوم آمادگی جسمانی و آموزش نگهبانان بانکها را مورد تاکید قرار داد و خواستار همکاری بیشتر نیروی انتظامی در تامین امنیت شعب بانکهای استان شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول