اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر:

دشمن شناسی مهم‌ترین وظیفه امروز مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات اسلامی ملایر مهم‌ترین وظیفه امروز مسئولان را دشمن‌شناسی عنوان کرد.

دشمن شناسی مهم‌ترین وظیفه امروز مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام داوود عباسی بعد از ظهر امروز در یادواره 70 شهید کارمند ملایر اظهار داشت: در آن شرایط که انقلاب تازه به پیروزی رسیده بود، منافقان کوردل درصدد براندازی نظام و از پای درآوردن دولتمردان بودند که در این برهه از زمان جنگ تحمیلی نیز کشور را تهدید میکرد.
وی با اشاره به خدمات شهیدانی چون رجایی و باهنر افزود: رجایی با مدیریت خاصش بحران را تحلیل می‌کرد و در زمان کوتاهی که عنوان رئیس جمهور در خدمت مردم بود توانست ماندگار شود.
مدیر تبلیغات اسلامی ملایر گفت: نام شهید رجایی برای همیشه در اذهان و تاریخ ایران میدرخشد و ما امروز با افتخار باید پیرو راه ایشان باشیم.
وی در ادامه راز ماندگاری شهدا را تکیه بر اخلاص، کار برای خدا و ساده زیستی عنوان کرد و اظهار داشت: ساده‌زیستی شهدا نه تنها در زندگی بلکه در تمام شئونات زندگی آنها بود.
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: با توجه به اینکه امروز فضای کار برای مردم فراهم شده است همه ما وظیفه داریم بدون هیچ چشمداشتی برای این مهم تلاش کنیم و از شهیدان بزرگی چون رجایی و باهنر بهره بگیریم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدارهای ایشان با اقشار مختلف گفت: نکات مقام معظم رهبری در این دیدارها درس‌ها و معانی کثیری در خود دارد که باید برای همه ما به ویژه مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، مقابله با اشرافیگری، خدمت صادقانه، عمل به وعده‌ها و... را از مهمترین ارکان سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان برشمرد و گفت: همه ما باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم و به همه این تأکیدات جامه عمل بپوشانیم.
وی در ادامه با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها، ابراز داشت: این طرح باید با قوت و قدرت پیش برود و خدمات دیگر دولت نیز در آن لحاظ شود.
عباسی در پایان، دشمن‌شناسی، هوشیاری و هوشمندی  را از مهم‌ترین وظایف مسئولان خواند و بر لزوم توجه به آن تأکید کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول