اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

دشمنان به عظمت ملت ایران معترف هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمنان ایران اسلامی در مجال‌های بسیار زیادی بر عظمت ملت ایران اعتراف کرده‌اند.

دشمنان به عظمت ملت ایران معترف هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام میر‌احمد رضا حاجتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: دشمنان در این چند سال اخیر بیش از  3 میلیارد و 2 میلیون دلار برای منحرف کردن اذهان عمومی مردم و زمینه چینی برای عدم حضور آن‌ها در راهپیمایی‌های ملی، هزینه کردند اما خوشبختانه با عنایات خداوند متعال همه این هزینه‌ها به باد فنا رفت، به طوری که روزنامه نیویورک تایمز در شماره‌ای این چنین نوشت که حضور مردم در حماسه 9 دی پس از رحلت امام خمینی تا کنون بی‌سابقه بوده است.
وی افزود: دشمنان در میز گردهای محرمانه خود بیان کردند که ما دچار چالش بسیار بزرگی شده‌ایم که اجازه نمی‌دهد آمریکا به اهداف دراز مدت خود برسد و این چالش چیزی جز تفکرات ناب امام خمینی(ره) نیست و باید برای جلوگیری از آن استراتژی‌های محکم و پیچیده‌ای را به کار گیریم.
امام جمعه موقت اهواز، پیروزی‌های بدست آمده برای مسلمانان جهان را به واسطه رعایت تقوای الهی دانست و گفت: از دوران آغاز انقلاب اسلامی تا کنون همه پیروزی‌های بدست آمده برای مردم شریف و غیور ایران به واسطه رعایت تقوای الهی و حمایت از ولی فقیه بوده و مردم کشورهای عربی اگر امروزه بخواهند خیزش‌های مردمی و اسلامی خود را به پیروزی رسانند باید تقوای الهی را در پیش گرفته و از ولایت فقیه که نایب بر حق آقا امام زمان(عج) است حمایت و پشتیبانی کنند.
مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته، خطاب به سران کشورهای عربی، گفت: دشمنان و معاندان نظام اسلامی به ویژه آل سعود و آل خلیفه بدانند که زمان نابودی آن‌ها فرا رسیده و یقین کنند که ملت غیور ایران تا پایان جان و آخرین قطره خونشان در برابر دشمنان برای دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستادگی می‌کنند.
حاجتی، تصریح کرد: زلزله‌ای بسیار بزرگ و وسیعی به نفع اسلام در حال وقوع است  که سبب متحول کردن جهان می‌شود و این مسئله به طوری است که یکی از فرماندهان بزرگ اسرائیلی بیان کرده که این زلزله بنیان‌های فکری و تشکیلاتی ما را نابود می‌کند.
مدیر حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بدانند که بهترین فریضه در این برهه از زمان رعایت تقوای الهی است؛ چرا که رعایت این فریضه الهی انسان را به اوج فضایل انسانی می‌رساند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول