اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

آماده تقویت عرصه‌های فرهنگی هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: ما در مجموعه مدیریت استان با اعتقاد راسخ به مسائل فرهنگی و تقویت عرصه‌های فرهنگی بر اساس برنامه‌های ارائه شده در حمایت و مساعدت، آمادگی کامل داریم.

آماده تقویت عرصه‌های فرهنگی هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: قزوین استانی فرهنگی با پیشینه کهن در حوزه فرهنگ شیعی و اسلامی است و دارای مردمانی فهیم، دلداده اهل بیت (ع)، همراه با نظام جمهوری اسلامی، عاشق ولایت و پیروان رهبر انقلاب است.
وی ادامه داد: قزوین به لحاظ تاریخی نیز تاریخی کهن دارد به ویژه در مکتب اسلامی که از استان‌های به نام و ریشه‌دار است و مراکز متعدد علمی و به خصوص حوزه‌ها و مراکز متعدد دانشگاهی در این استان فعال است.
استاندار قزوین اضافه کرد: برآیند این حضور و فعالیت مراکز متعدد، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در عرصه‌های دینی، مباحث علمی و فناوریهای جدید است.
وی خدمت در استان قزوین را توفیق دانست و افزود: کار کردن در استان قزوین هم آسان و هم سخت است و آقای عزیزخانی (مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان) نیز متعلق به این استان بودند و خدمات خوبی ارائه کردند و حدود 16 سال سکان تبلیغ را به دست داشتند و آثار بسیاری نیز به جای گذاشتند که بیان این عملکرد، فرصت مستقلی را طلب میکند و آثار وجودی ایشان و سازمان تبلیغات مشهود است.
عجم تصریح کرد: در سازماندهی هیئت‌های مذهبی، تبلیغ، اعزام روحانیون به مناطق مختلف، فراهم کردن بستر حضور روحانیون در ارتباط با محافل مذهبی و گفتمان دینی در مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش و جلب افکار عمومی در راستای منویات رهبری و آرمان‌های امام کارهای مهمی صورت گرفته است.
وی با خیر مقدم به مدیر جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: آقای نعمت‌اللهی با توجه به این رویکرد، پیشینه و نیاز مردم و مطالبات عمومی مردم در حوزه فرهنگی و دینی حرکت خود را آغاز کنند و وجود نیروهای متعهد و متخصص در عرصه‌های فرهنگی، دینی و عمومی و مراکز مختلف به آینده روشن این استان کمک میکند.
استاندار قزوین با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ تصریح کرد: هماهنگی بین ارکان استان با محوریت نماینده ولی فقیه انسجام خوبی است، بخش‌های فرهنگی و تبلیغی به صورت برنامه‌مدار و برنامه‌محور مورد حمایت مدیریت استان بوده و هست و آنچه در بحث ارتقای شاخص‌های فرهنگی صرف نظر از منابع مهم است، برنامه محور حرکت کردن در حوزه فرهنگ است.
وی یادآور شد: بر این اساس دستگاه‌های مسئول در حوزه فرهنگی، برنامه‌های متعددی را ارائه کردند و با توجه به اولویت استان برای حرکت در دریای متلاطم مسائل فرهنگی، برنامه‌، محور حرکت است.
عجم خاطر نشان کرد: آقای نعمت‌اللهی (مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین) چهره حوزوی و دانشگاهی هستند که میتوانند در استان منشا اثر خوبی باشند و ما در مجموعه مدیریت استان به عنوان نماینده دولت با اعتقاد راسخ به مسائل فرهنگی و تقویت عرصه‌های فرهنگی بر‌اساس برنامه‌های ارائه شده در حمایت و مساعدت آمادگی کامل داریم.
وی افزود: امیدواریم برنامه‌هایی که در این سازمان ارائه میشود مورد رضایت مردم باشد و از تجارب مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان نیز استفاده شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول